Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen joulukalenterin hankit itsellesi?

Vierailija
06.11.2016 |

Joku kyselikin jo, millaisia kalentereita lapsille hankitaan, mutta mua kiinnostaisi aikuisten kalenterit. :D

Itse kosmetiikkafriikkinä hommasin L'occitanen kalenterin. Viime vuonna mulla oli Body Shopin joulukalenteri. Ja arpajoulukalenteri pitää toki hankkia!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselikahvikalenteri. Dolce Gusto. Mieheni tekee minulle.

Vierailija
22/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kyllä herkullisilta ja houkuttelevilta nuo värikkäät herkkukalenterit kaupoissa, tekisi mieli ostaa... vähän erikoisempi, ei mitään euron perussuklaakalenteria. Mutta onko järkeä, jos sen sitten syökin yhteen syssyyn... kilohinta tullee kalliimmaksi sillä tavalla.

Kyllä sä maltat edetä luukku kerrallaan, osta ihmeessä! Mäkin maltan kosmetiikkakalenterini kanssa, vaikka mieli tekisi riipiä luukut auki heti. :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekalenteri. Ostin eilen. Ei ole ollut kalenteria aikoihin mutta nyt kun 2v sai omansa niin jotenkin innostuin. Bodyshopin kalenteri näytti kivalta mutta moiseen en halua 80€ laittaa.

Vierailija
24/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle kalenteri ja Essencen kalenteri :-)

Vierailija
25/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saan taas miehen työnantajan lahjoittaman suklaakalenterin! Ei mitään minipaloja vaan palloja, minipukkeja ym. Kaiken lisäksi kalenteri on visuaalisesti tosi hauska, lapset aina kadehtii sitä!