Millaisen joulukalenterin hankit itsellesi?
Joku kyselikin jo, millaisia kalentereita lapsille hankitaan, mutta mua kiinnostaisi aikuisten kalenterit. :D
Itse kosmetiikkafriikkinä hommasin L'occitanen kalenterin. Viime vuonna mulla oli Body Shopin joulukalenteri. Ja arpajoulukalenteri pitää toki hankkia!
Kommentit (25)
En oo koskaan hommannut kalenteria itselleni. Meillä on kyllä joskus ollut arpakalenteri, en muista, oliko se äitini vai mieheni ostama.
Arpakalenteri miehelle ja itselle.
En ole ikinä ostanut itselleni joulukalenteria. Pitäisikö tänä vuonna tehdä poikkeus... Himoitsin kaupassa lapsille tarkoitettua kirjajoulukalenteria, josta siis jokaisesta luukusta saa pikkuisen kirjan. Olisipa siitä olemassa aikuisten versio. Ostaisin heti.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ostanut itselleni joulukalenteria. Pitäisikö tänä vuonna tehdä poikkeus... Himoitsin kaupassa lapsille tarkoitettua kirjajoulukalenteria, josta siis jokaisesta luukusta saa pikkuisen kirjan. Olisipa siitä olemassa aikuisten versio. Ostaisin heti.
Tuollainen kirjajoulukalenteri olisi hauska!
-ap
Noita minikirjojajahan on, siinäpä kirjakaupolle tai kustantamoille idea tehdä sellainen ensi vuodeksi. Mullakin on kaksi minikirjaa, toisen sain kerran vr:n lippuluukulta kun niitä vielä oli ja toisen voitin kirjamessujen arvonnassa tänä vuonna. Noista saisi kyllä kivan kalenterin.
Partiolaisten joulukalenteri. Nyt taitaa olla kolmaskymmenes joulu, kun niitä luukkuja availen ja tänäkin vuonna 1. adventtina luukusta paljastunee 1 kynttilä.
Äitini oli ostanut mulle sellainen partylitejoulukalenterin, siis missä on niitä kynttilöitä. Ihan hauska idea, oon kai poikkeus kun tykkään tuoksukynttilöistä. Ite ostan varmaan sellaisen fazerin sininen-kalenterin ja ehkä miehelle arpajoulukalenterin.
En mitään. Olen aikuinen ja maltan kyllä odottaa joulun tuloa ilman jotain joulukalenteria. Taisin olla 5v, kun minulla viimeksi oli joulukalenteri ja sen jälkeen en ole sellaisia huolinut, koska ne ovat minun mielestäni lapsia varten. En uskonut Joulupukkiinkaan enkä ole välittänyt yhtään, vaikka en ole saanut lahjoja sen jälkeen kun täytin 5v.
Mistä saa arpakalenterin? Onko kallis?
Askartelen itse kalenterin :) Pimppikalenterin :) Arvatkaas kenen römpsä on viimesessä luukussa
Partiolaisten adventtikalenteri ja Veikkauksen joulukalenteri. Lapsille valitsemansa suklaa- tai karkkikalenterit.
Viime vuonna lego-kalenteri. Tänä vuonna varmaan perinteinen suklaa <3
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli ostanut mulle sellainen partylitejoulukalenterin, siis missä on niitä kynttilöitä. Ihan hauska idea, oon kai poikkeus kun tykkään tuoksukynttilöistä. Ite ostan varmaan sellaisen fazerin sininen-kalenterin ja ehkä miehelle arpajoulukalenterin.
Kynttiläjoulukalenterista en ole ennen kuullutkaan… Kiva idea sekin!
Mukavaa, että nykyään on jo niin monenlaisia kalenterivaihtoehtoja aikuisillekin. Vähän piristystä talveen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa arpakalenterin? Onko kallis?
Kioskeiltahan noita Veikkauksen kalenteriarpoja saa. Oisko hinta 10 euron luokkaa.
Tilasin juuri netistä partiolaisten joulukalenterin.
En hanki joulukalenteria. Lasten juttu se. Aikuisten kalenterit ovat vielä typerämpää rahastusta kuin suklaakalenterit.
En ole ajatellutkaan muita kalenterimahdollisuuksia kuin ne suklaa- ym. herkkukalenterit. Lapsena mulla oli niitä halpoja euron suklaakalentereita, sen jälkeen on tehnyt mieli ostaa mutten vain ole saanut "aikaiseksi". Ehken luota, että malttaisin vaan yhden suupalan ottaa sieltä kerrallaan, kun olen sellainen sokerihimoitsija.
Näyttää kyllä herkullisilta ja houkuttelevilta nuo värikkäät herkkukalenterit kaupoissa, tekisi mieli ostaa... vähän erikoisempi, ei mitään euron perussuklaakalenteria. Mutta onko järkeä, jos sen sitten syökin yhteen syssyyn... kilohinta tullee kalliimmaksi sillä tavalla.
Kerran ostin anopille sellasen härskihkön kalenterin..
Arpajoulukalenterin.