Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua koskaan lähteä kanssani kaksin mihinkään

Vierailija
06.11.2016 |

Olisi eräs meidän yhteisen elämän tärkeä merkkipaalu tulossa ja ehdotin että mentäisiin hotelliin yöksi. Ei halua. Haluaa vain olla kotona kuten aina. Väkisin tulee mieleen että häpeää niin paljon ettei halua liikkua kanssani?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se häpeäisi sua? Ehkä ajatus kahdenkeskisestä lomasta luo  sille paineita.

Vierailija
2/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hävetäkin, mutta kyllä ongelma on silti hänen päänsä sisällä. Sinä toki kärsit asiasta välillisesti. Toivottavasti miehesi saa itsetuntonsa kuntoon ja pystyy liikkumaan kanssasi yhdessä vielä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hävetäkin, mutta kyllä ongelma on silti hänen päänsä sisällä. Sinä toki kärsit asiasta välillisesti. Toivottavasti miehesi saa itsetuntonsa kuntoon ja pystyy liikkumaan kanssasi yhdessä vielä joskus.

Siis olen tosi ruma joten ymmärrän kyllä häpeän. En oikein usko että tilanne koskaan paranee. Huonompaan on vuosien saatossa menty. Esim ei halua käydä koskaan kaksin kaupassa yms.

4/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole rahaa, ja ajattelee, että hänen pitäisi myös ritarilisesti maksaa se hotelliyö?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde yksin sinne hotelliin ja nauti elämästä. Anna miehen murjottaa kotona.

Vierailija
6/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tuon yhden vuorokauden hotelliloman kun ollaan 10v oltu naimisissa. Nyt menee sekin päivä sitten vaan kotona.

Vierailija
7/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syytä miehellä olisi hävetä sua? Sehän on valinnut sut vaimokseen.

Vierailija
8/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Jos miehellä ei ole rahaa, ja ajattelee, että hänen pitäisi myös ritarilisesti maksaa se hotelliyö?

On sillä rahaa ja minullakin on. Ehdotin minä sitäkin että maksaisin itse sen. Ei se rahasta ole kiinni.

9/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde yksin sinne hotelliin ja nauti elämästä. Anna miehen murjottaa kotona.

Tämä oli hyvä neuvo. Lähde Ap vaikka tyttökavereitten kanssa viikonlopuksi kaupunkilomalle jonnekin kivaan paikkaan! Varmasti hauskempaa kuin oman ukon kanssa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, jep jep. 10 vuotta naimisissa.

Vierailija
11/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syytä miehellä olisi hävetä sua? Sehän on valinnut sut vaimokseen.

On valinnut vaimokseen mutta luulen että halusi vain lapsia tms ja siksi valitsi minut. Vähän sellaista joskus puhunut että olen hyvä äiti ja näkee mut vaan äitinä.

Vierailija
12/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oisit kuinka ruma toi ei oo ok eikä tunnu kivalta. Jos ootte naimisissa saat musta vaatia sitä että mies vähän ees palvoo sua. Oon kans kokenut oloni rumaksi joskus joten tiedän miltä susta tuntuu. Jos haluat OMAN olon paremmaksi, ootko miettiny tyylin vaihtoa tai laihdutusta? Ei miehen takia vaan sun ittes. Mulla ongelma on naamassa mut hyvällä tyylillä sekään ei niin haittaa ja oon laiha. Musta siis tuntuu rivien välistä että tää mies juttu on sun ongelmista pienin

Vierailija
13/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka oisit kuinka ruma toi ei oo ok eikä tunnu kivalta. Jos ootte naimisissa saat musta vaatia sitä että mies vähän ees palvoo sua. Oon kans kokenut oloni rumaksi joskus joten tiedän miltä susta tuntuu. Jos haluat OMAN olon paremmaksi, ootko miettiny tyylin vaihtoa tai laihdutusta? Ei miehen takia vaan sun ittes. Mulla ongelma on naamassa mut hyvällä tyylillä sekään ei niin haittaa ja oon laiha. Musta siis tuntuu rivien välistä että tää mies juttu on sun ongelmista pienin

Olen mä miettinyt kaikenlaista ja tehnytkin. Käynyt kampaajalla vaihtamassa tyyliä, ostanut erilaisia vaatteita yms mutta ei niillä mitään vaikutusta ole.

Vierailija
14/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/15 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin loukkaantunut kun joudun 10v hääpäivänä olemaan vain kotona. Olin suunnitellut vaikka mitä ja mikään ei sopinut miehelle. Onko ok loukkaantua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi