Possen stuntti pieleen - 8 kylkiluuta murtui
En jaksa katsoa kotimaisia viihdeohjelmia mutta onko tällaisessa mitään järkeä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001947010.html
Kommentit (67)
Ei saisi näin sanoa, mutta mä tiesin että käy huonosti heti kun sen näki.
Siinä testikierroksessa oli laskeutumisalustana jokin pehmeännäköinen upottava alusta, kun näytettiin että oikeassa stuntissa ne lentää aika reilulla pudotuksella veteen, niin arvasin että ei lopu hyvin.
Vesi on helvetin kova alusta laskeutua vauhdissa. Yhdistelmä kova vauhti + hallitsematon laskeutumisasento + pudotus, niin miten muuten siinä voi käydä?
Eikö noille laitettu kunnon suojapukua? Onhan niitä semmoisiakin jotka suojaavat paremmin esim. selkärankaa ja kylkiluita. Myytinmurtajissa noita on aina välillä käytetty eri tasoisia.
Ei ihme. Onhan noista nähnyt että älytöntä kohkausta tuo on. Muutenkin koko ohjelmasta tulee mieleen leffa Idiolution. "Oh, my balls!" Hitto miten hassua.
Huonolla tuurilla siinä olis voinut halvaantua. Koskahan sattuu ensimmäinen kuolemantapaus, ja mitä sitten sanotaan?
Melkein mihin tahansa stunttiin voisin mennä mutta en sellaiseen jossa lennetään hallitsemattomasti veteen.
Tuollaiset vesistuntit pitäis kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Ei saisi näin sanoa, mutta mä tiesin että käy huonosti heti kun sen näki.
Siinä testikierroksessa oli laskeutumisalustana jokin pehmeännäköinen upottava alusta, kun näytettiin että oikeassa stuntissa ne lentää aika reilulla pudotuksella veteen, niin arvasin että ei lopu hyvin.
Vesi on helvetin kova alusta laskeutua vauhdissa. Yhdistelmä kova vauhti + hallitsematon laskeutumisasento + pudotus, niin miten muuten siinä voi käydä?
Ei se ollut mikään testikierros, vaan aikaisemmin JVG:n tekemä stuntti, jossa ne laskeutui tyhjille pahvilaatikoille.
Näkyi Duudsonien pojatkin olevan vähän vakavina. Mitenhän ammattitaitoinen stunttiporukka siellä on, kun ei tiedetä, miten vauhti vaikuttaa veteen laskeutumiseen? Täysin edesvastuutonta... Toivottavasti joutuivat maksamaan paljon korvauksia.
Kaikkea paskaa sitä viihteeksi sanotaan.
Olen yhden pätkän katsonut, jossa kaksi miestä soitti tuntemattomien ovikelloa ja menivät sitten niiden suihkuun?
Mitä ihmettä, pitäisikö nauraa ja jos, niin missä kohden?
Miten tyhmiä nämä ihmiset itse olivat, että lähtivät mukaan tuollaiseen stunttiin? Toisaalta ei ole Duudsonitkaan pahemmin temppuun etukäteen tutustuneet, jos eivät ole tienneet veteen laskeutumisen riskeistä noin kovassa vauhdissa. Joutuukohan ihmiset kirjoittamaan millaisen sopimuksen, ennen kuin menevät näihin stuntteihin?
Mitenhän pitkään sekin pari on naimisissa. Puolisot oli kuin eri puusta revästyjä: toinen on avoin ja puhelias, toinen hiljanen ja jäykkä jörrykkä.
Otettiinkohan stuntissa veden pintajännitys huomioon? Viistossa tulevaan esineeseenhän sillä on leikkaava ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kuka teki stuntin? Siis kenen kylkiluut murtui?
Kadulta ohjelmaan revityt tavikset ilmeisesti. Ennen ohjelmassa julkkikset laitettiin tekemään stuntteja, nyt tavalliset ihmiset. Tällä kertaa pariskunta josta nainen mursi kylkiluunsa. Ei kuitenkaan mitään hätää stuntit suoritetaan ammattilaisten valvonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmilta osallistujilta murtui kylkiluita, mieheltä pari ja naiselta kahdeksan.
Mä olin vähän tyhmänä ja sinisilmäisenä ajatellut, että nuo stuntit on niin hyvin suunniteltu ettei niissä voi sattua mitään. Heille itselleen laittavat hurjemmat stuntit, mutta ulkopuoliselle eivät halua ettei heidän turvallisuutensa voisi vaarantua millään tavoin. Näköjään olin väärässä ja nuo ovat oikeasti vaarallisia temppuja.
En muutenkaan tajua, mitä viihdearvoa noilla stunteilla on. Varsinkaan nyt, kun niitä tekee tavalliset ihmiset eikä julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadulta ohjelmaan revityt tavikset ilmeisesti. Ennen ohjelmassa julkkikset laitettiin tekemään stuntteja, nyt tavalliset ihmiset. Tällä kertaa pariskunta josta nainen mursi kylkiluunsa. Ei kuitenkaan mitään hätää stuntit suoritetaan ammattilaisten valvonnassa.
Molempien murtui. Mieheltä kaks, muijalta 8. Taisivat olla lähellä hukkua siitä pätkästä päätellen.
Kuka uskoi aikuisten oikeasti, ettei pariskuntaa muka kaduttanut osallistua stunttiin? Onneksi ei halvaantunut, riski oli kuulemma enemmän asiaa tietävien mukaan siihen tuossa tempussa suuri, kun veteen laskeutumista ei voi itse hallita. Eikö nää Possen tyypit tienneet tästä suuresta riskistä vai onko heille ihan ok teettää ihmisillä tällaisia temppuja katsojalukujen vuoksi? Oliko näille osallistujille edes kerrottu riskeistä? Täysin edesvastuutonta.
En tiedä, kun en ymmärtänyt edes sitä otsikkoa.