Eksä suuttui kun en koe voivani olla kaveri
Voi vee mikä urpo. Eksän mielestä ois ok lainata minun autoa ja rampata kylässä. Halia lähtiessä. Suuttui kun sanoin että en pysty. Hällä uusi suhdekin. Kummalla meistä viiraa??
Kommentit (9)
No mitä se haittaa, vaikka suuttui? Jos kerran et halua olla kaveri? Ihan tervettä ottaa vähän etäisyyttä ja suuttuminenkin voi olla ihan hyvä juttu. Se vie sua ja häntä eteenpäin. Mä en ainakaan olisi joissain tapauksissa päässyt henksesti eroo exästäni, jos en olisi saanut hetken vihata rauhassa. Kyllä se siitä tasaantuu. Sen vihavaiheen jälkeen voi sitten olla aidisti neutraali tai joissakin tapauksissa jopa ystävä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se haittaa, vaikka suuttui? Jos kerran et halua olla kaveri? Ihan tervettä ottaa vähän etäisyyttä ja suuttuminenkin voi olla ihan hyvä juttu. Se vie sua ja häntä eteenpäin. Mä en ainakaan olisi joissain tapauksissa päässyt henksesti eroo exästäni, jos en olisi saanut hetken vihata rauhassa. Kyllä se siitä tasaantuu. Sen vihavaiheen jälkeen voi sitten olla aidisti neutraali tai joissakin tapauksissa jopa ystävä.
No eihän se mitään haittaa, jäin vain miettii että oonko ite outo. Oon sanonut että haluan hyvissä siis sopuväleissä olla, eikä mitään hampaankolossa. Mutta hän tuntus jotain symbioosia yhä kaipaavan. Ja tosiaan nyt meni kai nekin moikkausvälit kun menin suoraan sanomaan. :/ ap
Klassinen tapaus. Haluaa käyttää sua hyödykseen, mutta hyötyä myös siitä, ettei ole sun kanssa suhteessa. Pitää sua varalla, jos ja kun nyxä alkaa kyllästyttää. Vähän niin kuin se kun joku "haluaa säilyttää kakun, mutta syödä sen myös".
Olen kuullut sellaisistakin miehistä, jotka eivät voi puhua mistään tunneasioista mieskaveriensa kanssa, joten ravaavat exän luonna avautumassa uuden suhteen ihanuuksista. Ja pian kun arki alkaa uudessa suhteessa, tulevat ukot exän luo valittamaan nyxästä.
Henkkoht en tajua miten joku exä tuollaiseen edes suostuu, mutta enemmänkin todella hämmästyttää noiden miesten totaalinen itsekeskeisyys ja hienotunteisuuden puute. Mutta ehkäpä on naisiakin, jotka käyvät uskoutumassa exilleen, en vaan tunne ketään sellaista.
Sano suoraan että tuollainen ei käy. Jos tahdot kuitenkin pysyä väleissä niin sano että jutella voidaan mutta ei me silti ainakaan vielä voida olla noin hyvät ystävät, että autoa voi lainata tai halia. Silloin tällöin voi jutella somessa ja moikata kadulla.
Olet eronnut exästä. Miksi edelleen oletat, että hänen pitäisi käyttäytyä järkevästi tai esittää vain kohtuullisia vaatimuksia? Ole onnellinen, ettei sinun ole enää pakko kuunnella eikä pakko totella.
Ei ole onneksi pakko ei. Täällä on hyvä peilata ja kysellä aiheista joista ei kavereille viitsi puhua. Kärvistellään eksän kanssa samassa kaveripiirissä nääs.
Mutta loukkaantui tosiaan nyt, syyttää hankalaksi ja kuulemma yritän yhä näin erottuakin kontrolloida hänen käytöstään... kerroin vaan ihan asiallisesti ja kohteliaasti että liika läheisyys tuntuupi pahalta. Ap
Mitä tässä voi tehdä jos ei halua kaikkia kavereitaan uhrata eron takia..
Exälläs viiraa.