Olipas komeaa katseltavaa moottoritien varrelta, kun pellolla asteli hirvitrio
Peränjälkeen jolkuttivat kolme uljasta hirveä; ja jos olisi ollut hirvikivääri autossamme, niin olisipa ollut helppo ampua kaikki kolme; eikä olisi tarvinnut olla edes kummoinen tarkka-ampuja, vaikka välimatkaa olikin tieltä pellolle.
Kommentit (2)
Olet oikeassa, Suomen luonto on kyllä upea kaikkine eläimineen. Aina silloin tällöin saan lenkkeillessäni ihailla upeita hirviä, viimeksi ihan nenäni edestä ylitti tien kolme hirveä peräkkäin, ihan kuin perhe, 2 isoa ja 1 pienempi. Kerran olen ketunkin päässyt näkemään, samoin ilveksen. Kauriita näkee jatkuvasti, jäniksiä, oravia, mitä erilaisempia lintuja. Viime kesä oli hyvä perhoskesä, parhaimmillan mun pellolla oli varmaan satoja perhosia. Syksyllä kurjet ottaa korkeutta mun pihan yläpuolella. En vois kuvitellakaan, että asuisin kaupungissa!
Aloituksen tekijänä jatkan, että iso kettu oli sittemin toisella pellolla, ja sekin melko vilkkaan tien viereisellä pellolla. Sitten jo ajattelimme seuraavaksi nähtäväksemme karhun tai suden, mutta ei tällä kertaa:)
On se vaan Suomen luonto ja eläinkunta hienoa kerrakseen.