Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä haluaa jättää minut, koska en tahdo muuttaa hänen kanssaan yhteen, apua!!

Vierailija
05.11.2016 |

Oon ollut poikaystäväni kanssa vuoden yhdessä ja tahdon olla koko loppuelämäni, ainut vaan etten halua muuttaa hänen kanssaan yhteen koska haluun oman tilani ja hän on muutenkin vähän sellainen että yhdessäasumisesta ei tulisi oikein mitään. Haluan kuitenkin joskus hänen kanssaan naimisiin ja olla loppuelämän yhdessä, ja mun mielestä sellainen avioliitto missä ei koskaan asuta yhdessä voi ihan hyvin onnistua. Poikaystävä haluaisi välttämättä ihan pysyvästi muuttaa yhteen ja aikoo nyt jättää mut. En alua menettää häntä, miten mä saisin hänet uskomaan että voidaan ihan hyvin olla loppuelämä yhessä vaikka asutaankin erillään? Apua!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
2/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän saisi sinut uskomaan, että yhdessäasuminen ei tarkoita yksityisyydestä luopumista ja yhdessä asuminen ei pilaisi suhdettanne?

Etkö keksi, miten oman pään kääntäisit? Miksi sitten luulet, että toisen mieli olisi muutettavissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua muuttaa yhteen niin kyseessä ei silloin oikeasti ole se poikaystävä jonka kanssa haluat viettää loppuelämäsi.

Ota uusi yritys jonkun toisen kanssa niin teillä ei kummallakaan mene enempää aikaa hukkaan koska ei tuo voi toimia.

Vierailija
4/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei

Vierailija
5/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän saisi sinut uskomaan, että yhdessäasuminen ei tarkoita yksityisyydestä luopumista ja yhdessä asuminen ei pilaisi suhdettanne?

Etkö keksi, miten oman pään kääntäisit? Miksi sitten luulet, että toisen mieli olisi muutettavissa?

No kun mä tarvitsen todella ihan sen oman kämpän, ei se riitä jos vaikka olisi monen sadan neliön koti jossa asuisin yhdessä...ap

Vierailija
6/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehen pitäis joustaa, jos sun ei tarvi. Etsi mies, joka haluaa asua erillään parisuhteesta huolimatta..

Vierailija
7/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi haluaa kumppanin, jonka kanssa jakaa arki saman katon alla. Sinä et.

Olettekohan toisillenne tarkoitetut?

Vierailija
8/8 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mun mies, se ei halua muuttaa yhteen ja minä haluaisin. Kohta viisi vuotta yhdessä ja ihan keski-ikäisiä jo ollaan. Aina tulee uusi syy, miksi ei vieläkään voida yhteen muuttaa. Kun yksi ongelma ratkeaa, eikä esteitä mielestäni olisi, tulee uusi. Aina pitää odotella puoli vuotta, vuosi..alan olla jo ihan kypsä. Haluaisin oikean suhteen ja oikean perheen. Mulle ne tarkoittaa asumista saman katon alla. Mulla alkaa tunteet viilentyä. Taidan laittaa kiertoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi