Mitä eroa on venäläisillä ja suomalaisilla naisilla?
Venäläiset naiset ovat ilotyttöjä, suomalaiset ovat kilotyttöjä.
Kommentit (8)
onneksi olkoon. onnistuit loukkaamaan molempia yhdellä lauseella.
Vierailija kirjoitti:
onneksi olkoon. onnistuit loukkaamaan molempia yhdellä lauseella.
Niin oli tarkoituskin. Röh, röh. Ap
Mun venäjäntaitoinen isäni sanoo, että ei ikinä ottaisi venäläistä naista. Hän sanoo syyksi sen, että Venäjällä ei tunneta mitään tasa-arvoa, ja tämän vuoksi naiset tottuvat olemaan kieroja tasavertaisuuden sijaan. He tavallaan ottavat omansa eivätkä ole reiluja sillä tavoin kuin suomalainen on tottunut reiluuteen ihmissuhteissa.
Venäläiset naiset ovat naisellisia, suomalaiset takakireitä femakkoja joille kaikki erot miehiin nähden ovat alistamista.
Eli maksat siis venäläisille tytöille seksistä :D No onnea sitten vain. Muista kumi ja tarkistuta vehkeesi lääkärillä ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Mun venäjäntaitoinen isäni sanoo, että ei ikinä ottaisi venäläistä naista. Hän sanoo syyksi sen, että Venäjällä ei tunneta mitään tasa-arvoa, ja tämän vuoksi naiset tottuvat olemaan kieroja tasavertaisuuden sijaan. He tavallaan ottavat omansa eivätkä ole reiluja sillä tavoin kuin suomalainen on tottunut reiluuteen ihmissuhteissa.
Suomalaiset naiset ja reiluus eivät kyllä kuulu samaan ihmissuhteeseen kuin korkeintaan negaation kautta.
Vierailija kirjoitti:
No tämän voin allekirjoittaa. Venäjällä ihan yleisesti osataan ajaa omaa etua itsekkäästi.
Sanoisin että noin 20 kiloa.