Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysähdyin miettimään-olen AINA kuuntelija ystävyyssuhteissa

Vierailija
05.11.2016 |

Sama toistuu muissakin ihmissuhteissa. Kuuntelen muita, kerron jotain omaa mielipidettä toisen osapuolen juttuun, mutta pääosin olen aina se joka kuuntelee muita. Miksi, voiko joku selittää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja kukaan ei koskaan kysy mitä SINULLE kuuluu tai mitä olet tehnyt. No, yksi tällainen ihminen jota aina kuuntelen kun hän vuodattaa tauotta omia juttujaan, oli kehunut miten hyvä keskustelija olen. Ihmisiä kiinnostaa vain ja ainoastaan oma napa.

Vierailija
2/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina kuuntelijana, paljon helpompaa. Antaa naisten lässyttää, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Minua kehutaan vielä hyväksi kuuntelijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne. Joskus hymyilyttää kun soitan kavereille ja saan kuulla heidän kuulumisensa ja kun olen aloittamassa oman päivitykseni tulee vastapuolelta, että nyt pitää lopettaa kun mies/lapsi tulee kotiin, pitää siivota, mennä kauppaan tms. Olen miettinyt olenko niin tylsä, ettein ketään kiinnosta.

Vierailija
4/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on sellasii. Etsivät ilmaista roskista, tulee halvemmaksi kuin ihan oikeesti mennä terapiaan ja saada vaikka miettimisen aihetta siihen, miks se jaakkopetteri ei enää rakastakaan.

Vierailija
5/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olette kyllä ihania ihmisiä! Tosin täällä yksi lisää, joka on samaan asiaan juuri tällä viikolla vähän väsynyt. Tai vähän enemmänkin. En haluaisi, että ystävyyssuhde katkeaa tuon takia. Mutta en myöskään koe tilannetta reiluksi tai tasapuoliseksi. Olen sitä nyt sitten ihmetellyt, että jos ystävyyden ei kuulukaan olla aina kovin tasapuolista. En tiedä.

Vierailija
6/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä susta on niin mielenkiintoista kuulla toisten juttuja, että jäät helposti tuohon rooliin. Sitten huomaamattasi lähipiiriisi hakeutuu enemmän sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole niin vastavuoroisia keskusteluissa vaan tykkäävät mieluummin olla äänessä. Ne viihtyvät seurassasi.

Vierailija
7/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee moraalinen krapula jos kerron jotain henkilökohtaista ja huomaan ettei oikein ketään kiinnostakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän