Ruokatarjoilu häissä.
Mitä haluaisitte syödä häissä?
Mitä ette haluaisi syödä häissä?
Kommentit (6)
Haluaisin paahtopaistia, piparjuurikastiketta kylmää, uunijuureksia, loimulohta, salaatteja. Jälkkäriksi kakkua ja keksejä, juustolautanen. karkkibuffet on kiva. Ja yöpalaksi karjalanpiirakoita, munavoita, lihapullia (ei eines) ja paahtopaistin ja lohen jämät. Tai suolaisia piirakoita.
En haluaisi hernekeittoa, lihakeittoa (ellei ole superhyvästä mureasta lihasta), tai tomaattikeittoa. Itseasiassa mikään keitto ei ehkä toimi, paitsi lohikeitto. Tai perunat ja lihapullakastike, liian arkinen.
Oikeaa juhlaruokaa ja monipuolisesti. En mitään keittoa tai karjalanpaistia. Jotain kokolihaa ja kalaa ja hyvää kastiketta ja paljon lisukkeita. Jälkiruoaksi sellainen jälkiruokabuffet, jossa olisi erilaisia kakkuja, leivoksia ja mousseja, hedelmiä ja marjoja ym.
Vierailija kirjoitti:
200 g maksalaatikkoa
Häämakaronolaatikkoa, joka on kaikkien juhannushäiden kohokohta!
Mä oon onneksi niin pieniruokainen, että mulle riittää se 100gr karjalanpaistia.
No karjalanpaistia ja lohta tietenkin. Sit joku herne-maissi-paprika-pasta -tonnikala -"salaatti", piirakoita, munavoita ja mansikkakermakakku. Siinä suomalaisten häiden menun kulmakivet!