Onko Vuokkosia muutettu?
Vielä kesällä olivat markkinoiden parhaita terveyssiteitä ja vieläpä kotimaisia, mutta nyt uusi pussillinen falskannut joka siteellä ja ovat kuin pikkuhousunsuojia imuteholtaan!
Harmi, jos jotain on muutettu, sillä tällaisilla ei tee mitään.
Kommentit (4)
Joo minä olen miettinyt ihan samaa :( Ja olen tätä merkkiä niin paljon kehunut täällä palstallakin, turhaan.
Eikö kukaan teistä ole tehnyt reklamaatiota tehtaalle? Jospa siellä on suunnittelijoina vain miehiä ja sen verran iäkkäämpiä naisia, että heillä ei ole omaa kokemusta käytöstä.
Ehkä se on jollakin tavalla viallinen erä - toivottavasti, ja saadaan vielä HYVIÄ kotimaisia tuotteita niin kuin ennenkin. Mutta kysyn vaan, että miksi kaikki "kehitys" ja muutokset tapahtuvat lähes poikkeuksetta huonompaan suuntaan? Tai miten sen nyt ottaa, kyllä suklaauudistus on tehnyt minulle ihan hyvää, kun enää ei mene kokonaista levyä kerralla.
Olen käyttänyt vain niitä ruskeassa pakkauksessa olevia ekositeitä. Kai niitä vielä saa? No, sitten on vihdoin vaihdettava kestositeisiin.
Valitettavasti samalta tuntuu itsestäkin. Ainoa kotimainen ja pakko vaihtaa. Menee jotenkin ryttyyn. Paketti on muuttunut ja laatu siinä samassa. On tyydyttävä jatkossa ulkomaalaisiin. Hyviä olivat vielä joskus vuosi sitten.