Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 37, kuinka paha rakastua 50+ vuotiaaseen

Vierailija
04.11.2016 |

No siinäpä se... Aiemmin olen kiinnostunut vain nuoremmista mutta nyt yli viisikymppinen on vienyt jalat alta. Mitä tästä tuleman..? Ei tuo ikäero tietysti niin kamalan suuri ole mutta on se kuitenkin. Mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, niin voi olla että ette saa enää ihastuksesi kanssa biologisia lapsia, jos sellaisia toivoit. - Jos olet nainen, niin toivottavasti ihastuksesi on hyvässä kunnossa ja pysyy vauhdissasi mukana. - ikä nyt kuitenkin kaiken kaikkiaan on vain numeroita, mitä vanhemmaksi tullaan.  

Vierailija
2/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa mitään, kun itse olen 37 ja mies 50. Ollaan naimisissa ja ei tämä mitenkään eroa, jos olisin oman ikäisen kanssa. Mies on nuorekas, huumorintajuinen ja seksi on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan pitäisi tarkentaa, itse siis nainen ja ihastukseni mies. Hänellä lapsia ja itse en halua lapsia :)

Vierailija
4/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, siitä seuraa onkelmia vain. deittailen itse pelkästään sellaisia , joiden kanssa ikäeroa korkeintaan pari vuotta.

Vierailija
5/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt sitten on niin ihmeellistä? Eihän tuo ole mikään merkillinenkään ikäero.

Vierailija
6/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nähnyt kun nuorempi vaimo saattaa vanhemman miehensä lepoon.. Jotenkin en haluaisi vain itse sitä kokea, toki voin kupsahtaa itsekin minä päivänä tahansa. /ap

Vierailija
7/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota äkkiä ennen  kuin rupsahdat ja mies etsii nuoremman.

Vierailija
8/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin aikanaan 50 vuotiaaseen Sauli Niinistöön,eli nyk.presidenttiin. Tajusin että senkin ikäinen voi olla kiinnostava. Sittemmin en ole sen ikäisiin ihastunut. Olen 46. Kait oli vaan niin poikkeuksellinen.

9/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it!

Vierailija
10/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja toinen vielä vanhempi. Ei mitään väliä 👵 + 👴

Vierailija
11/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lähellä naisen megarupsahdusikää. Mieti tarkkaan miten toimit. 

Vierailija
12/12 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 39 vuotias ja kumppanini 24. <3 Minä nainen, hän mies. =D Mulla kaksi lasta aikasemmasta liitosta, hänellä ei lapsia. Mitenkään arvostelematta näkisin, että mahdollisesti tässä meidän liitossa tullee olemaan useampia kysymysmerkkejä, kuin teidän liitossanne, joten go for it!!