Jos kolme- tai nelikymppinen mies "seurustelee" parikymppisen tytön kanssa, vaihtoehtoja on vain kaksi
a. Mies on kaksikymppisen tasolla eli siis nuoruuteen jämähtänyt tai jälkeenjäänyt. Sellainen säälittävä reppana.
b. Mies on vain tiukan lihan .perässä. Käyttää siis avutonta tyttöä hyväkseen.
Kuka fiksu ja aikuinen yli kolmekymppinen mies haluu elättää opiskelijatyttöä? Yleensä parisuhteen onnistumisen kannalta olisi suotavaa, jos kumppanit olisi samassa elämäntilanteessa.
Varmaan kiva hyvätuloisella miehellä kun likka on jossain kaupan kassalla töissä ja tienaa jotain 5 euroo tunti niin siinnä sitten maksaa Hesan kalliit vuokrat aivan yksin yms. Onks se likka joku isin hylkäämä avioeropentu kun ettii isähahmoa itteään yli 10 vuotta vanhemmista miehistä?
Sitä paitsi, yleensä 20-vuotiaat asuvat vielä vanhempiensa luona.
Kommentit (7)
Voi että, sun päässä täytyy tuntua ihan kamalalta. Tätä yhtä asiaa päivästä toiseen, viikosta viikkoon, vuosikaupalla. Tunnen suurta sääliä sua kohtaan, eikö tuohon saa mistään apua?
Joku voi asua muuallakin kuin Hesassa ja olla myös parikymppisenä jo ihan hyväpalkkaisessa työssä, jos on hankkinut ammatin. Ihan vaan fyi.
En yleensä jaksa vastata näihin, mutta kerrankin on nähty vaivaa yli kahden lauseen. Minä olin 21 ja mies 30, kun aloimme seurustelemaan. Vaikka olisin ollut 30-vuotias, olisivat tuloni todennäköisesti olleet samassa luokassa, joten sillä ei ollut merkitystä suhteessamme. Lisäksi olin asunut omillani tuossa vaiheessa jo kolme vuotta, muuttanut toiseen maahan ja kokenut elämää omillani. Vaikka olin paljon lapsellisempi kuin olen nyt, yli 10v myöhemmin, oli minulla kuitenkin tarjota parisuhteeseen muutakin kuin "tiukka vartaloni" :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaatte aina näihin?
Koska tuntuu suhteettomalta, että kyseinen henkilö voisi kuukaudesta toiseen tehdä näitä ja olla lukematta (oppimatta edes vähän) vastauksista.
Kyllä ne kaupan kassat enemmän tienaa xDDD