Kinkku onkin sianlihaa.
En ole koskaan aatellu kun perheemme ei syö. Nyt pitäisi paistaa miehen takia.
Kommentit (24)
Niin on ja nam nam! Me ei maltettu, ostettiin jo kinkku ja paistettiin. Jouluksi ostetaan toinen.
Eikä. Jos kalkkunakin on kalkkunaa niin miksi kinkku ei muka ole kinkkua?
Vierailija kirjoitti:
Eikä. Jos kalkkunakin on kalkkunaa niin miksi kinkku ei muka ole kinkkua?
Älä jo muuta sano. Miksi mihinkään ei voi enää nykyään luottaa? Kyllä asiakkaan pitää saada kinkkua ostaessaan kinkkua eikä mitään söpöä possua.
Kinkku tarkoittaa kankkua ja voi olla myös muita eläintä, esim. Jauhea.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies siis kuulu perheeseenne?
Meillä mies on osa persettä, joten jouluksi laitamme sen uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä. Jos kalkkunakin on kalkkunaa niin miksi kinkku ei muka ole kinkkua?
Ja kebab tietysti kebab-eläintä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä. Jos kalkkunakin on kalkkunaa niin miksi kinkku ei muka ole kinkkua?
Ja kebab tietysti kebab-eläintä
Ja karjalanpaisti karjalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä. Jos kalkkunakin on kalkkunaa niin miksi kinkku ei muka ole kinkkua?
Ja kebab tietysti kebab-eläintä
http://www.memes.com/img/228663
Tässä kuva.
En vai ajatellut mitä se on. Kinkku siis. Kun eihän keittokinkkukaan ole kinkkua vaan jotain eläinten palasia jotka jauhettu ja paineella puristettu yhteen.
Ehkä Maistan sitä itsekkin.
Minkä eläinten palasia arvelet keittokinkun olevan? Marsujen ja heinäsirkkojen?
Ahaa