Löysin miehen laukusta intiimisavetteja, voiko olla mitään muuta syytä kuin..
..pettäminen? Hain miehen laukusta laturia ja siellä oli avattu paketti intiimisavetteja. Ei siis matkalaukusta vaan päivittäisessä käytössä olevasta. Voiko tälle olla yhtään mitään muuta syytä kuin pettäminen? Mistä miehet edes tietää että intiimisavetteja on olemassa ja osaavat ostaa niitä? Luulin että vain naiset käyttävät.
Kommentit (17)
Haluaa pitää huolta intiimihygieniastaan? Kokee paskallakäynnin jälkeen vessapaperin raapivan liikaa? Ei tykkää kusi- ja paskaläikistä alushousuissaan?
Älkää sanoko plääh. Tämä ei ole provo, ikävä kyllä :( . Ahdistunut ap.
Jos se pyyhkii takapuolensa ison hädän jälkeen. Olen kyllä itse nainen ja käytän samaan tarkoitukseen ja menkkojen aikana.
Minun perseeni ei kestä wc-paperia ja aina ei ole käsisuihkua lähellä.
Arvaas mitä. Mun miehellä on auton hanskalokerossa vauvojen pyllyliinoja (mitälie vaipseja) koska toisinaan syö autossa ja saa kädet puhtaaksi näin huomattavasti helpommin kuin vaikka talouspaperilla.
Toki saattaa miehesi pettää sua jonkun huomattavasti nuoremman ja paremmannäköisen kanssa, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
..pettäminen? Hain miehen laukusta laturia ja siellä oli avattu paketti intiimisavetteja. Ei siis matkalaukusta vaan päivittäisessä käytössä olevasta. Voiko tälle olla yhtään mitään muuta syytä kuin pettäminen? Mistä miehet edes tietää että intiimisavetteja on olemassa ja osaavat ostaa niitä? Luulin että vain naiset käyttävät.
JSSAP noin aluksi, lassukka jos käyttää muttei petä ja sika jos pettää.
Mutta miten voi olla naisia, jotka luulevat etteivät miehet tiedä, että on olemassa intiimi savetteja ja vielä ymmärtävät miten kaupassa toimitaan tai no voihan olla että on varastanut ne tai saanut lahjaksi.
Ehdotukseni olisi tämmönen mullistava ja uskomattoman mutkaton, kaikki av-mammat eivät uskalla edes kokeilla on sen verran huhuhu, mitä jos kysyisit mieheltäsi? Siis kyllä! Uskomatonta, mutta totta. Yleensä parhaimman vastauksen itseään askarruttaviin asioihin saa henkilöltä, jota asia koskee. Voisit kysyä esim. Rakas huomasin laukussasi noita pyyhkeitä, joudutko käyttää niitä useinkin esim. Vessassa käynnin jälkeen? Tiedän tämä on mullistava tapa täällä av:lla.
Mitä jos kysyt? Ehkä ei vaan ole viitsinyt/nähnyt tarpeelliseksi avautua pyyhkimisrutiineistaan?
Jos intiimisavettien käyttäminen ei ole pettämistä niin mikäs sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotukseni olisi tämmönen mullistava ja uskomattoman mutkaton, kaikki av-mammat eivät uskalla edes kokeilla on sen verran huhuhu, mitä jos kysyisit mieheltäsi? Siis kyllä! Uskomatonta, mutta totta. Yleensä parhaimman vastauksen itseään askarruttaviin asioihin saa henkilöltä, jota asia koskee. Voisit kysyä esim. Rakas huomasin laukussasi noita pyyhkeitä, joudutko käyttää niitä useinkin esim. Vessassa käynnin jälkeen? Tiedän tämä on mullistava tapa täällä av:lla.
Aivan liian rohkea ja suoraviivainen toimintatapa. Ensin pitää epäillä, sitten vatvoa tuntemattomien kanssa ja vasta lopuksi kysyä, jos mustasukkaisuus vieläkin kalvaa mieltä.
Jotkut käyttävät mielellään käsisuihkua ison hädän jälkeen, ja jos ei suihkua ole käytettävissä, intiimipyyhkeet toimivat hyvin. Voi myös olla, että mies kärsii vaikka liikahikoilusta ja tästä syystä haluaa pyyhkäistä kainalonsa kesken työpäivän.
Syö salaa paljon kanansiipiä ja haluaa puhdistaa kätensä niiden jäljiltä.
Olisin kyllä huolissani: Miehesi osaa käydä kaupassa itse!!!
Onhan tuo aika törkeä mies, kun päästää intiimialueelleen hipelöimään random pyyhkeitäkin :((
Haluaisin uskoa parasta omasta sukupuolestani, mutta tällaisten viestien jälkeen niin...äh...
Onko terska maistunut sitruunalle? Jos on, niin pyyhkii niillä kalunsa autopanojen jälkeen. Jos ei, niin ei pyyhi.
Klassikon paluu