Roope Salmisen silmät ovat liian kaukana toisistaan
Kommentit (43)
Ei ole minusta yhtään Minna Turusen näköine. Hänellähän on silmät aika lähekkäin (kaunis silti).
Eikä ole kyllä Eppu Salmisenkaan näköinen. Jospa Minnalla on isän henkilöydestä jotain salattavaa...
Oli niin tai näin, niin komea mies kuitenkin. Pitkä ja komea, ihan toista kuin perusjamppa. Äitinsä Minna Turunen on yksi Suomen kauneimpia naisia, silloin kun oli vielä voimissaan. Isänsä on sitten eri maata, onneksi ei ole perinyt Salmisen suvun pygmigeenejä.
Kauanko meni, että huomasit tämän tärkeän asian? Onko kenties tekemisen puutetta:)
Vierailija kirjoitti:
Roope ja Sara eivät sovi ulkoisesti yhteen, sillä Saralla on silmät lähempänä toisiaan.
Ap
Tarkoittaako tämä sitä, että jos he seurustelevat pitkään yhdessä, niin saran silmämunat alkavat harottamaan ulospäin ja roopen silmät sisäänpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On silti avoliitossa missin kanssa. Vituttaako?
Suomen missikisoissa onkin todella korkeat ulkonäkövaatimukset.
No on tai ei, eiköhän missit saa kuitenkin sen verran huomiota, ettei tarvitse ihan keneen tahansa pariutumismarkkinoilla tyytyä :D Kyllä voi ihmiset olla katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Kaukana olevat silmät ovat miehellä komeammat kuin lähellä olevat.
Ei pidä paikkaansa. Asiaa on tutkittu ja lähellä olevat silmät kertovat korkeista testosteronitasoista ja naiset pitävät tätä piirrettä viehättävänä. Toki rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Oli niin tai näin, niin komea mies kuitenkin. Pitkä ja komea, ihan toista kuin perusjamppa. Äitinsä Minna Turunen on yksi Suomen kauneimpia naisia, silloin kun oli vielä voimissaan. Isänsä on sitten eri maata, onneksi ei ole perinyt Salmisen suvun pygmigeenejä.
Komea...mies, juu ei. Hintelä, luikku pikkupoika kuvaa paremmin. Hyvä kun parta kasvaa, ihan koiranpennun näköinen, ei todellakaan Komea Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On silti avoliitossa missin kanssa. Vituttaako?
Suomen missikisoissa onkin todella korkeat ulkonäkövaatimukset.
No on tai ei, eiköhän missit saa kuitenkin sen verran huomiota, ettei tarvitse ihan keneen tahansa pariutumismarkkinoilla tyytyä :D Kyllä voi ihmiset olla katkeria.
Niin vähänkö mäkin seurustelisin Roopen kanssa jos olisin Sara Sieppi. Roope on niin tosi komee mies, oikea alfa lihaksineen ja maskuliinisine kasvoineen. <3
Vierailija kirjoitti:
Kaukana olevat silmät ovat miehellä komeammat kuin lähellä olevat.
Kumpi miehistä on komeampi?
http://www.worldstopmost.com/wp-content/uploads/2016/04/Noah-Mills-Most…
vai
https://latimesherocomplex.files.wordpress.com/2015/02/2418128_et_0124_…
Vierailija kirjoitti:
Hän ei varmaan voi asialle mitään.
Älä vitus! Mut kaukana ne silti on.
Myös Roope Salmisen reidet ovat kaukana toisistaan vai onko sillä megalomaaniset pallit joiden vuoksi pakko seistä hajareisin, hmm.
Voisko J Karjalainen tehdä kappaleen Roope Salmisen silmät?
Vierailija kirjoitti:
Myös Roope Salmisen reidet ovat kaukana toisistaan vai onko sillä megalomaaniset pallit joiden vuoksi pakko seistä hajareisin, hmm.
Silmillä ja reisillä saattaa olla joku salattu yhteys. Mulla on silmät lähekkäin ja reidet hinkkaa toisiinsa :o
Voi jumalauta. Eiks sulla oikeesti oo parempaa mietittävää? Jos sulla on oikeasti noin paljon aikaa niin tee vaikka jotain vapaaehtoistyötä tai jotain. Just tollasta turhaa negatiivisuutta ja muiden haukkumista ei todellakaan tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmillä ja reisillä saattaa olla joku salattu yhteys. Mulla on silmät lähekkäin ja reidet hinkkaa toisiinsa :o
Ai hitsi. Mulla on tollanen kaukasilmäinen työkaveri. Taidan koeajaa sen pikkujouluissa. Postin työhousut on vaan niin löysät, etten erota, onko megalopallit.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta. Eiks sulla oikeesti oo parempaa mietittävää? Jos sulla on oikeasti noin paljon aikaa niin tee vaikka jotain vapaaehtoistyötä tai jotain. Just tollasta turhaa negatiivisuutta ja muiden haukkumista ei todellakaan tarvita.
En minä haukkunut, totesin vain. En voi sille mitään, että minulla on pakkomielle mittailla ihmisten silmien etäisyyttä.
Ap
Ainakin silmälasit sopivat hänelle hyvin. Meille lähellä toisiaan olevien silmien omistajille on todella vähän fiksua silmälasivalikoimaa.
Tuo ominaisuus ei tosiaan tee miehestä kuumaa, vaikka tietysti mies voi olla komea noilla saaliseläimen silmilläkin. Kaikilla Hollywoodin seksipojuilla on silmät enemmän lähellä toisiaan kuin kaukana. Channing Tatum, Ryan Gosling, Jared Leto, Chris ja Liam Hemsworth, Johnny Depp, Christoph Waltz, Zac Efron, Alexander Skarsgård, näin muutamia mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta. Eiks sulla oikeesti oo parempaa mietittävää? Jos sulla on oikeasti noin paljon aikaa niin tee vaikka jotain vapaaehtoistyötä tai jotain. Just tollasta turhaa negatiivisuutta ja muiden haukkumista ei todellakaan tarvita. Tätä mieltä mä oon. Ystävällisin terveisin Roope Salminen.
Sara on silti kaunis ja Av-mammat eivät ole :D Tämä fakta erityisesti, vituttaa tuota palstan silmienetäisyys-hullua.