Jos olisit julkkis, mitä elämäsi "kohua" et haluaisi tulevan ilmi?
Mikä olisi elämäsi kaikkein kauhein tai noloin tapahtuma, mitä et haluaisi iltapäivälehtien riepottelevan ja AV-mammojen analysoivan?
Minä en haluaisi, että yksi entinen suhteeni tulisi ilmi. Hävettää ja kaduttaa niin paljon, että olin sellaisen miehen kanssa. Ällöttää. En haluaisi muiden tietävän, että olen ollut niin ällöttävän ihmisen kanssa, se todennäköisesti muuttaisi ihmisten mielipiteitä myös minusta.
Kommentit (14)
En haluaisi kenenkään tietävän, että olin suhteessa terroristin kanssa ja jouduin itsekin siitä vaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kenenkään tietävän, että olin suhteessa terroristin kanssa ja jouduin itsekin siitä vaikeuksiin.
What? Onko tuo totta? :o Miten uskallat edes AV:lla paljastaa tuollaista?
Että juoppo eksäni kännäsi kotona, kun hänen lapsensa olivat meillä. Ja että kerran eksä hoiti meidän vauvaa aineissa. Tilanne oli sellainen, että oltiin sovittu että ex herää vauvan kanssa aamulla. No minä puoliunessa vein aamulla vauvan eksälle ja painuin takaisin sänkyyn. Joskus ehkä tunnin päästä havahduin siihen, kun ex luki lapselle kirjaa ja hänen äänensä sammalsi. Salamana ylös ja heitin eksän pihalle. Kaduttaa vieläkin, miten en silloin aamulla huomannut sitä kuntoa :( ihan järkyttävää. Onneksi mitään ei käynyt. Karsea ukko, en olisi ikinä silloin uskonut että huumeitakin on kuvioissa saati että toisi niitä meille kotiin. Ja kyllä, tuli ero
Aborttia, sekavaa epätervettä suhdetta. En haluis niiden tietävän mun lapsuudestakaan. Oli se aika hullua. Nyt on kaikki perheen kesken hyvin, niin mitä turhia penkomaan kaikkea vanhaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Onko tuo totta? :o Miten uskallat edes AV:lla paljastaa tuollaista?
On totta, valitettavasti. Pilasi ison osan elämästäni. Miksen uskaltaisi paljastaa täällä anonyymisti?
No enp'ä haluaisi, et 'poikaystävä' eli joku wanna-be panisi minua, kun makaan tokkurassa huumepöllyssä, ja kuvaisi samalla kaiken nettiin. Ai niin, mut eihän se tapahtunut minulle, vaan eräälle julkkikselle...heh, hetken jo hätkähdin, mut mä en käytä huumeita, enkä pidä siipeilijöistä, enkä varsinkaan paneskele sellaisten kanssa. Huhhuuh.
En haluaisi, että vanhat rumat läski-kuvani tulisivat julki.
En haluaisi julkisuuteen tulevan sitä, että olen fyysisesti ja henkisesti pahoinpidellyt puolisoitani. Enkä sitä, että alastonkuviani on - tahtomattani - mahdollista löytää netistä. Enkä känni- ja muissa aineissa sekoilujani. Enkä mielisairaalareissujani, enkä itsetuhoisuuttani. Enkä haluaisi tulla yhdistetyksi enää niihin tunnettuihin miehiin, joiden kanssa olen seurustellut ja "seurustellut".
Summa summarum, toivon TODELLA, etten koskaan ole joudu julkisuuteen. Nykyään menee jo hyvin, mutta nuoruus hävettää. Olin ihan eri ihminen silloin.
Kaappijuoppouden soisin jäävän ikuiseksi salaisuudeksi.
Ehköhän Maisa Törppö ole päässyt julkisuuteen melkeinpä kaikista noista....
En haluaisi selviävän että mulla oli 19-vuotiaana lyhyt (seksi)suhde 16-vuotiaan pojan kanssa.