Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko juoma myrkytetty?

03.11.2016 |

Luin Facebookissa postauksen, jossa yhden tutun tutun juomaan oli laitettu jotain. Kommenteista luin, että yksi tietty yökerho on surullisenkuuluisa juuri juomien myrkyttämisestä.. Kävin siinä yökerhossa viime viikonloppuna kaverini kanssa. Join kotona 2 lonkeroa sekä kaksi lasia skumppaa. Baarissa otin kaksi lonkeroa. Aika paljon juomista, muttei kuitenkaan tarpeeksi kaatokänniin. Usein olen juonut enemmänkin ja pystynyt hallitsemaan itseni ja muistikaan ei ole mennyt.
En kuitenkaan muista viime viikonloppuisesta baari-illasta paljoakaan. En tiedä mihin aikaan lähdin, muistan käyneeni narikalla. En myöskään tiedä miten pääsin kotiin. Ahdistavaa.

Kommentit (13)

1/13 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, olen myös ihan mustelmilla. Kaverin mukaan kaatuilin tanssilattialla ja katosin jossain kohtaa iltaa, joten ei menty samaa matkaa kotiin.

Vierailija
2/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et normaalisti mene tuosta määrästä noin sekaisin niin on hyvin paljon mahdollista että juomaasi on laitettu tyrmäystippoja.

En tosin tiedä, pystyykö asiaa edes selvittämään jälkikäteen (näkyykö veressä jotain, pystyykö jostain selvittämään liikkeesi tai onko tilaasi käytetty hyväksi).

Tuli kyllä ahdistava olo itsellänikin =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat raiskausjuumeet näkyvät verestä muutaman päivän, jos tiedetään, mitä hakea, mutta voi olla, etteivät enää viikon paastä.

Sinänsä sanoisin, että ap on kuitenkin juonut aika paljon (varsinkin kun vähintään baarissa lonkrot on olleet isoja) joten vaikka ei normaalisti olisi tuosta pahassa kunnossa, on nyt voinut mennä yli jos ei ole syöty, jos on juotu nopeasti, jos on se aika kuukaudesta tms. Myös olen sitä mieltä, että outoja kavereita sulla, kun antaa sun kaatuilla ja kadota. Mulle joku kerran laittoi jotain korvatippoja drinkkiin enkä huomannut sitä, mutta mun kaverit roudasi mut turvaan (ja lääkäriin myös, koska ilmeiseeti se oli vähän pelottavaa katseltavaakin) aikayksikön. Mä en muista tapahtumista mitään. En myöskään seuraavaa aamua, kun jo heräsin. Mä en kuulemma olisi pystynyt sanomaan, missä asun, mutta en osaa sanoa, onko se aina niin.

Vierailija
4/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ravintolan henkilökunta mitään juomia myrkyttele.

Mutta jos lasiis olet jotain tyrmäystippoja saanut, niin se johtuu ihan siitä että olet jättänyt juomasi vartioimatta, ja joku paskahousu on silloin voinut sujauttaa juomaasi jotain mitä sinne ei kuulu.

Vierailija
5/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen ei edes varsinaisesti jättänyt juomaansa vahtimatta, eli en mennyt tanssimaan tai vessaan tai mitään vaan koko ajan seisoin siinä juoman vierellä. Mut siinä oli paljon väkeä, jotka vähän tönikin toisiaan ja tungoksessa joku ilmeisesti onnistui huomaamatta heittämään sinne jotain.

Kiitän tosiaan niitä kavereita kädet kyynerpäitä myöten ristissä, koska heidän ansiosta mitåän pahaa ei sit päässyt tapahtumaan.

Mä olin juonut kotona kaksi keskiolutta (0,33) ja toi oli mun eka juoma baarissa, enkä päässyt sitä des puoliväliin.

Vierailija
6/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrmäystipat on aivan sairasta. Otsikosta luulin vähän muuta. En ole vuosiin jättänyt keskeneräistä juomaa pöytään ellei siinä istu tuttuja. Olen mies ja näitä tyrmäystippoja on käytetty rahojen varastamiseenkin. Puolitutulta mieheltä olen kuullut että parin kaljan jälkeen oli yhtäkkiä niin pihalla että poistettiin baarista. Joutui vielä juoppoputkaan. Aamulla teki rikosilmoituksen kadonneesta lompakosta ja siitä mitä sille oli sujautettu.

En tiedä mikä on rikosnimike kun juomaan laitetaan tippoja tai mitään mistä on ihan ulkona kuvioista? Tätäkin oli luultu vahvasti humaltuneeksi. Tajusi vaatia heti aamulla puhallutuksen ja sehän näytti nollaa. Siihen aikaan kortit oli niitä jotka paperin kanssa höylättiin. Yöllä oli ehditty vetää useampi tonni. Sen verran sillä oli tuuria ettei joutunut maksamaan rahoja jotka sen kortilla oli viety. Syyllisiä ei löytynyt koskaan.

Vierailija
7/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistamalla

Vierailija
8/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasia ei jätetä yksin pöytään tai vieraiden seuraan. Koskaan.

Mausta et huomaa mitään ellei rikollinen töpeksi.

Vierailija
9/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti myrkytetty, jos kuolee.

Vierailija
10/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu: mä en muista mittään!!

Vierailija
11/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasia ei jätetä yksin pöytään tai vieraiden seuraan. Koskaan.

Mausta et huomaa mitään ellei rikollinen töpeksi.

Kannatta hankkia pika-analysaattori, eli eräänlainen puikko pukataan lasiin, ja väristä näkee onko turvallista nautittavaksi.

Vierailija
12/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ja minä treffasimme veljensä ravintolassa ja tuotiin minulle sitten lasillinen punaviiniä. Puolen tunnin päästä alkoi tuntua oudolta ja ulos päästyämme kävelin joen rantaan pitämään puuta pystyssä... Oksensin sielunikin pihalle ja samassa poliisiauto kurvasi paikalle ja kysyttiin onko kaikki ok. Exän naama valahti valkoiseksi, sen muistan, ja sössötin jotain että menisivät pois. Kotiin pääsin kyllä mutta sammuin pikaisesti. 

Eräs tuttu kävi samaisessa ravintolassa, sai eteensä kupin kahvia, ja melkein pyörtyi auton rattiin kun tuli niin heikko olo. 

Juu, eivät olleet kantaväestöä... Ja nyt kun ajattelee niin moni muukin asia mätti.

Olen viinejä juonut ja tuttukin kahvia joten tuskin mikään allerginen reaktio kuitenkaan:)

Vierailija
13/13 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrmäystipat on aivan sairasta. Otsikosta luulin vähän muuta. En ole vuosiin jättänyt keskeneräistä juomaa pöytään ellei siinä istu tuttuja. Olen mies ja näitä tyrmäystippoja on käytetty rahojen varastamiseenkin. Puolitutulta mieheltä olen kuullut että parin kaljan jälkeen oli yhtäkkiä niin pihalla että poistettiin baarista. Joutui vielä juoppoputkaan. Aamulla teki rikosilmoituksen kadonneesta lompakosta ja siitä mitä sille oli sujautettu.

En tiedä mikä on rikosnimike kun juomaan laitetaan tippoja tai mitään mistä on ihan ulkona kuvioista? Tätäkin oli luultu vahvasti humaltuneeksi. Tajusi vaatia heti aamulla puhallutuksen ja sehän näytti nollaa. Siihen aikaan kortit oli niitä jotka paperin kanssa höylättiin. Yöllä oli ehditty vetää useampi tonni. Sen verran sillä oli tuuria ettei joutunut maksamaan rahoja jotka sen kortilla oli viety. Syyllisiä ei löytynyt koskaan.

En tunne naisia, jotka olisi saaneet tyrmäystippoja, mutta miehen kyllä. Työkaveri oli ollut Tallinnassa ja kohdannut baarissa venäläisen naisen, jonka kanssa jutteli "palveluksista". Seuraava muistikuva on kadulta vanhasta kaupungista, kun pari viroa puhuvaa miestä herättelee ja kyselee onko kunnossa. Olihan se, mutta lompsa ja känny kateissa. Ei mennyt lääkäriin, mutta teki rikosilmoituksen heti aamulla. Kuulemma ei kovin epätavallista, rahoja tai kännykkää tuskin saa takaisin.

Työkaveri oli siis juonut vain pari olutta, ei sen enempää. Ei ole juovaa tyyppiä.Ei jättänyt tuoppia yksin varsinaisesti, mutta ei tarkkaillut sitä koko aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä