Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lesbonainen ja vaimoni petti miehen kanssa.

Vierailija
03.11.2016 |

Kuvittelin että hän oli oikea lesbo, eikä mikään biihiitukka. Ihan kuin minä oisin kokeilukappale, olinko parempi kuin miehet. Nyt en voi lainkaan luottaa häneen, koska hän voi hyppiä sänkyyn kenen kanssa vain. Tämä oli toinen lesbosuhteeni, en ole koskaan edes ajatellut miehiä. En voi ymmärtää, en siis käsitä, eikö vain voisi valita olla sitä mitä on, tämä on kuin ei mitään väliä-parisuhde.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikein lesbonainen.

Vierailija
2/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä oli patukan puute=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että homoseksuaaleilla on ennakkoluuloja biseksuaaleja kohtaan. Tiedetään jo vanhastaan. Hän ei muuten ole vaimosi, sanoi laki mitä hyvänsä. Nainen voi oikeasti olla vaimo vain miehelle.

Vierailija
4/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos lesbo panee shemalen kanssa niin onko sitten hetero, koska jos mies panee shemalen kanssa niin on automaattisesti homo? tu ku ei vaan tiedä.

Vierailija
5/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotta pyörinyt lesbopiireissä. Koskaan en ole kuullut kenenkään identifioituvan "lesbonaiseksi"

Että mikäköhän ap oikeasti on?

Vierailija
6/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites jos lesbo panee shemalen kanssa niin onko sitten hetero, koska jos mies panee shemalen kanssa niin on automaattisesti homo? tu ku ei vaan tiedä.

Ehdotan että valvot koko yön ja mietit tätä. On niin tärkee kysymys.

Vierailija
7/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on, että Jumala on tarkoittanut miehen ja naisen  yhteen. Ei siis yllätä, että naisystäväsi tuli järkiinsä ja kullinhimo valtasi. Hän on tehnyt osittain parannuksen.

Vierailija
8/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen aina halunut olla naisen kanssa. Sillai ja tälläi. Nainen saa minut ajattelemaan asioita joita mies ei saa. Oikeastaan en pidä miestä edes sukupuolisena olentona, koska mikään ei värähdä. Ja rakastunut olen ollut vain kerran, mutta hän nyt petti minua.

Vierailija
9/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että valvot koko yön ja mietit tätä. On niin tärkee kysymys.

Vähätteletkö muiden ongelmia? Onko älykäs olo?

Vierailija
10/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin just voiko uskovainen mies saada munaa tämän kautta kun raamattu kieltää miehen kanssa panemisen mutta ei ole ollut puhetta kolmannesta sukupuolesta?

Vierailija
11/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSE, ap. Eli jätä se emakko, ap.

Vierailija
12/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen aina halunut olla naisen kanssa. Sillai ja tälläi. Nainen saa minut ajattelemaan asioita joita mies ei saa. Oikeastaan en pidä miestä edes sukupuolisena olentona, koska mikään ei värähdä. Ja rakastunut olen ollut vain kerran, mutta hän nyt petti minua.

Kysy siltä oliko se kokeilu. Mulle on käynyt niin. Oltiin molemmat vähän alle 30 kun nainen aamulla kertoo että olen hänen ensimmäinen mies. En heti tajunnut mitä tarkoitti niin sanoin ettei sun tarvi valehdella tuommoista. Luulin että hän väittää olevansa kokematon. Sitten tarkensi että hän on ollut aikaisemmin vain naisten kanssa.

Harvoin menen sanattomaksi mutta silloin menin. En mä mitään suhdetta ollut suunnitellut. Baari pokaus josta ajattelin että molemmat haluaa vain seksiä. Tämä kertoo sitten että hän halusi kokeilla millaista se on miehen kanssa. Mä vaikutin hänen mielestä kivalta niin siksi minä. Siinä kun tämä puhui aika paljon lopulta kysyi miksi olen niin hiljaa?

Sanoin että tämä on mulle uutta ja kysyin oletko ns. bi? Tämä mietti pari sekunttia ja sanoi ei, halusin vain kokeilla. Pöljä kun olen niin kysyin vielä tuntui? Välinpitämätön olkien kohautus ja ääneen sanoi että pysyy naisissa. Pahensi vielä sanomalla että olet varmaan ihan hyvä mutta en näköjään syty miehistä. Kyllä se söi miestä vaikka nainen on umpilesbo.

Vierailija
13/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaahan toisen nartun kaa on sängyssä pelehtiä, nyt saattaa tulla jopa tiineeksi, ehkä sitä haluaakin.

Vierailija
14/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettele se mies ja jätä sitten se sika!

T: Lesbomies

Vierailija
15/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerry! Jerry! Jerry! Jerry!

Vierailija
16/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on miehen puoliso. Ei naisen.

Vierailija
17/17 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin että hän oli oikea lesbo, eikä mikään biihiitukka. Ihan kuin minä oisin kokeilukappale, olinko parempi kuin miehet. Nyt en voi lainkaan luottaa häneen, koska hän voi hyppiä sänkyyn kenen kanssa vain. Tämä oli toinen lesbosuhteeni, en ole koskaan edes ajatellut miehiä. En voi ymmärtää, en siis käsitä, eikö vain voisi valita olla sitä mitä on, tämä on kuin ei mitään väliä-parisuhde.

Tervetuloa nauttimaan nykyisestä seksuaalisuuden monimuotoisuudesta. Me heteromiehet olemme saaneet suvaita jo pitkään naisten satunnaista kiinnostusta omaa sukupuoltaan kohtaan.