Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen päällä, vinkkejä?

Vierailija
03.11.2016 |

Elikkäs haluaisin kuulla kaikki vinkit tuohon asentoon.

Esim, kumpi on parempi; nainen pystyssä vai vaakasuunnassa, tissit vai perse mieheen päin, millainen tyyli tuntuu miehestä parhaalta, entä naisesta, miten nainen saa päällä ollessaan parhaiten orgasmin.

Kaikki vinkit tervetulleita!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyjä on nainen vai mies? 

Vierailija
4/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kysyjä on nainen vai mies? 

Nainen

Vierailija
5/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle henkilökohtaisesti parempi vaihtoehto on ns. vaakataso, koska naisen on vaikea laskeutua päälleni pystyasennossa kullini pituuden vuoksi 23 cm, ellei nyt sitten nainen ole todella pitkäsäärinen.

Vierailija
6/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkäs haluaisin kuulla kaikki vinkit tuohon asentoon.

Esim, kumpi on parempi; nainen pystyssä vai vaakasuunnassa, tissit vai perse mieheen päin, millainen tyyli tuntuu miehestä parhaalta, entä naisesta, miten nainen saa päällä ollessaan parhaiten orgasmin.

Kaikki vinkit tervetulleita!

Oma naiseni ainakin vaihtelee asentoa pystyn ja vaaka-asennon välillä, kun naidaan niin päin, että hänen kasvonsa ovat minuun päin. Pidän siitä vaihtelusta. Orkun hän saa yleensä nopeiten niin, että hän on vaaka-asennossa minua vasten. Silloin tunnen kuinka hän hakee häpykummustani tuntumaa myös klitorikselleen. 

Toisinaan hän taas haluaa olla perse minuun päin, jolloin hän saa vielä nopemmin. Minulle tämä asento on myös mieleinen, koska voin ihailla naiseni ylös alas soutavaa takapuolta. Levittämällä kankkuja näen myös ihanan anaalin. 

Vierailija
7/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän tätä kysyä siltä alla olevalta? En tiedä ite tilannet tarkalleen, mut siis tuntus vaan aika loogiselta, kun ei nää palstailijat välttämät tiedä.

Vierailija
8/9 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet liukuvoiteella, kun nainen on poslari niin kannattais laittaa koko pillun seutuville liukuvoidetta. Siinä kun nainen ratsastaa kullilla kasvot ja rinnat mieheenpäin, nainen nauttii suunnattomasti kun teke pyörivää liikettä kullinkanssa, niin nainen voi tulla aika pian koska koko pillun seutu kihnuttaa kullin ympärillä ja on liukas muualtakin kun sisältä. Keksittiin tää juttu vaimonikanssa muutamia viikkoja sitten, ja tullaan jatkossakin käyttämään. Ai kuinka minä saan, no vaimoni kun pyörittää persettään niin kyllähän se tekee taivaallisen hyvää minullekkin puristen ja näykkien rintoja samalla ja saa satsini tulemaanM50+.

Vierailija
9/9 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päällä ja selkä minuun päin on oikeastaan ainoa asento, jota voimme käyttää. Nainen voi siinä itse säädellä tahtia ja syvyyttä. Lisäksi minä voin hyväillä klitorista ja katsoa, kun kalu työntyy sisään.

M38

22/15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi