Auttakaa! Onko kellään kokemusta Fjällrävenin naisten talvitakeista? Mitoituksesta kyse.
Minkälainen on mitoitus Fjällrävenin naisten talvitakeissa? Ovatko tyköistuvia vai väljiä? Olen niin kahden koon välissä (S ja M), enkä pääse mihinkään sovittamaan. Olen siis tilaamassa takkia ja tarkemmin Kiruna Padded parkaa, pitkähelmaista. S on hyvällä tuurilla just sopiva, tai pieni... mutta kun en yhtään tiedä miten noihin on mitoitettu tilaa vaatekerroksille? M koossa taas asetun mittataulukon ihan alimmille mitoille ja pelkään että onkin sitten kamalan iso, koska ne ylimmät mitat ovat ihan reilusti isoja. Aina toki voi palauttaa ja vaihtaa, mutta jos sattuisikin kerralla sopiva...
Kommentit (6)
Fjällrävenin omilla sivuilla on mittataulukko. Omani tilasin ihan suoraan suositeltujen vartalomittojen mukaan ja sopiva takki tuli.
Itse ostin pari vuotta sitten Fjällrävenin talviparkan, ainakin siinä mallissa on tosi isot koot. Normaalisti käytän kokoa S, tuo takki on XXS. On kyllä ollut lämmin!
Sori, huonosti luettu, olit mittataulukon jo löytänyt. Hihanpituutta riittää, ympärys ei ole kovin väljä. Mulla kyllä et malli.
Vierailija kirjoitti:
Fjällrävenin omilla sivuilla on mittataulukko. Omani tilasin ihan suoraan suositeltujen vartalomittojen mukaan ja sopiva takki tuli.
Mulla on niiden mittataulukossa rinta ja lantio kokoa S, mutta vyötärö M... Et kummankohan mukaan kannattaisi ottaa? :D
Hop