Lapsen luokkakaverit kertoilee koulussa holokaustivitsejä :(
Musta huumori on nyt ilmeisesti pop lapsen luokkakavereiden keskuudessa ja ei siinä sinänsä mitään, itsekin olen kyseisen huumorin lajin ystävä. Holokaustivitsit ovat kuitenkin meille henkilökohtaisista syistä liikaa ja lapsi olikin eilen pahalla mielellä mokomien vitsien takia. Mun sukulaisia on siis aikanaan kuollut juutalaisvainoissa ja täten holokausti on osa myös lapseni historiaa ja luonnollisesti hänelle aika kipeä paikka, siitäkin huolimatta että meidän perhe ei ole juutalainen.
Minä haluaisin ottaa opeen yhteyttä jotta asiasta voitaisiin keskustella noiden vitsinikkareiden kanssa, mutta lapsi taas pyytää etten kertoisi opettajalle. Varmaan tuo vitsibuumi menee aikanaan ohi itsestäänkin, mutta en silti haluaisi lähettää lasta kouluun enää yhtä ainutta kertaa kuulemaan noinkin henkilökohtaisia ja järkyttäviä vitsejä. Otanko opeen yhteyttä lapsen toiveesta huolimatta vai annanko asian vaan olla?
Kommentit (2)
Voi kauhistus sentään, lapsestasi tulee antikristus ja sarvet kasvaa päähän. Äkkiä manaaja paikalle.
Jos opettajalle ei saa kertoa, niin koittakaa kestää. Elämä välillä potkii perseelle.