Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat, pilttien päiväunet ja kutsuille tulo, kun heille sopii

Vierailija
03.11.2016 |

Ja alkuun, olen itsekin äiti, joten lasten päiväunet eivät ole vieras käsite. Oma lapseni nukkuu klo 12-14.

Mutta asiaan. Minua suorastaan ärsyttää mammat, jotka ilmoittavat tulevansa kutsuille, kun heidän pilttinsä on nukkunut päiväunet tai ennen, että ehtivät kotiin päiväunille. Järjestä siinä sitten kutsuja, kun jokainen vieras saapuu, kun heille sopii.

Esimerkiksi kutsut klo 14-16, niin yksi mamma tulisi klo 12, yksi klo 13 ja yksi klo 16. Muut vieraat tulevat sovittuna ajankohtana.

Ja syy erikoisiin saapumisaikoihin; PetteriKatariinan PÄIVÄUNET.

Muut törmänneet vastaavaan?

Mikä vaikeus siinä on yhtenä päivänä joustaa päiväunissa? Tai jos lapsi nukkuu kahdet lyhyemmät unet tai ehkä jopa kylässä sitten. Meillä saa kyllä vieraiden lapset nukkua. Löytyy huoneita ja voi laittaa vauvan vaikka rattaissa parvekkeelle.

Kommentit (43)

41/43 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee lapsia oppii ymmärtämään että kaikki ei aina mene kuin elokuvissa..

Ap.lla ei tod. ole lapsia.

Vierailija
42/43 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani on ujo vieraamassa paikassa. Nukahtaminen ei onnistu silloin kunnolla, vaan minun pitää olla vierellä kädestä pitämässä, että saa unen päästä kiinni. Jos saa. Yliväsyneenä ei nukahda, se on vain yhtä huutoa ja uhmaraivaria. Eikä auta yrittää nukuttaa ennen kahtatoista, silloin ei vaan poikaa väsytä. Miten minä tai lapsi nautittaisiin millään tasolla koko juhlista jos minä vietän suurimman osan juhlista pitämällä lasta kädestä kiinni, että nukahtaisi tai koko juhlassa oleminen olisi pelkkää itkuhuutopotkuraivaria?

Eli jos päikkäriajalla on jotkut juhlat, me ei lähdetä. Ellei sitten ole miehen kanssa sovittu, että jompikumpi jää lasten kanssa kotiin ja toinen lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, harrastukset ei odota, eikä jousta. Varsinkaan, kun niistä maksettu. Mammat saa joustaa. Niin tsekin joustin, kun pitivät oman lapseni päiväuniaikaan kutsut. Menimme paikalle. Lapseni nukkui mennessä autossa puolet unista ja tullessa puolet.

Ap

Jätätkö sitten menemättä vai menetkö eri aikaan jos saat kutsun jonkun synttäreille lasten harrastusaikaan? Ootko yksinhuoltaja, meillä mies useimmiten pystyy kippaan lapsen harrastukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi