Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko jonkun naisen lähipiiristä joka komean ja hyvännäköisen miehen tavatessaan menee ihan kuin pikkutytöksi nauraa ihan älyttömästi ja muutenin käyttäytyy hölmösti

Vierailija
03.11.2016 |

Vaikka on naimissa tai suhteessa

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sorruin itsekin kikattelemaan miesten tyhmille flirttijutuille, vaikka olenkin jo keski-ikäinen, vakaa perheenäiti. Oikein hävettää.

Vierailija
2/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sorruin itsekin kikattelemaan miesten tyhmille flirttijutuille, vaikka olenkin jo keski-ikäinen, vakaa perheenäiti. Oikein hävettää.

Alfauroksen naiset aina kikattelevat tyttömäisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne

Vierailija
4/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä: itseni :D on varmaan tarttunut äidiltäni joka on aina ollut kovin flirtti. 

Vierailija
5/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi montakin. Ihan naurettavan näköistä hommaa. Tyyppi itse ei tajua käytöstään sillä hetkellä ainakaan. :)

Ylipäätään todella monet naiset muuttaa voimakkaasti käytöstään miesten läsnäollessa, ja samoin miehet jos kauniita naisia näköpiirissä. Hauska seurata..

Vierailija
6/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Mummoikäinen ja kohteena ollut nuoria miehiä.

Vierailija
7/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvännäköinen ja kaunis, varattu nainen. Kikattelen jos mies on hauska, ulkonäöstä viis. ;) Vakavaa hapannaamaa minusta ei tule koskaan.

Vierailija
8/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin. Eräs järjettömän komea mies tuli hakemaan mua tanssimaan (oli eräs tapahtuma, jonka ohjelmanumeroon mokoma kuului, ei varsinaiset tanssit. En mennessäni tiennyt edes mahdollisuudesta että voisi joutua tanssimaan). Sekosin sukkiini ihan totaalisesti. Hyvä etten hypännyt lähistöllä seisovien selän taakse piiloon. Ei ole koskaan tuollaista täysjäätymistä ennen tai jälkeen tapahtunut. Luojan kiitos en kikatellut, kunhan änkytin kieltäytymiseni ja pakenin.

Vierailija
9/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hyvännäköinen ja kaunis, varattu nainen. Kikattelen jos mies on hauska, ulkonäöstä viis. ;) Vakavaa hapannaamaa minusta ei tule koskaan.

vaihtoehto bimboilulle ei ole hapannaamaisuus, bimbo.

Vierailija
10/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulle itselle tuppaa noin käymään. Ei nyt ihan hirveetä kikattelua, mutta jotenkin se komean miehen läsnäolo vaikuttaa, tulee kiva olo, siis olettaen, että se mieskin on ok. Mutta siis sehän on vaan flirttiä, kevyttä. Naimisissa olen onnellisesti. Mun mummo oli samanlainen, aina innostui kun näki komean miehen. Vielä viimeisinä päivinään kehui erästä miespuolista sairaanhoitajaa, kun on niin miehekäs ja komea, aijai, kyllä oli paljon asiaa just tuolla hoitsulle. Äitini taas on toista maata, miehille ei  hihitellä, eikä ne edes kiinnosta häntä. Leskenä ollut jo pitkään ja ottajia olisi melkein jonoksi asti, mutta äiti vaan tuhahtaa, että hänhän ei mitään vaareja ala passaamaan.

Vierailija
11/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaihtoehto bimboilulle ei ole hapannaamaisuus, bimbo.

Kuules nyt erdogani, mistä lähtien naisten nauru on ollut bimboilua? Hellitä vähän ja ota se chill pill, jota sulle varmaan on jo tarjottu moneen otteeseen.

Vierailija
12/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vähän noloa naisten puolesta mutta useimmiten tykkään kikattelusta ja sellaisesta kun näkee että nainen selvästi pitää vaikka molemmat tietää että siitä ei eteenpäin mennäkään. M46

Vierailija
13/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on noloa miesten puolesta, kun ne hymyilee silmät nakkeina tällaisen herkkunaisen lumoissa. Suurimmaksi osaksi kyllä pidän siitä, että ne hölmöilevät pauloissani. N35

Vierailija
14/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin kikatan jos joku hyvännäköinen flirttailee. Miksi pitäisi ruveta esittämään jotain coolia jääkuningarta sen sijaan että nauttii tilanteesta.

Vierailija
15/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on heikkojen ihmisten harrastus.

16/17 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Mieheni on poikkeuksellisen komea ja hänen seurassaan useimmat naiset menevät flirteiksi/jäätyvät kokonaan. Myös minä aikanani :D 

Antropologisesti ilmiö on todella kiinnostava, koska se kertoo naisten alitajuisesti ajattelevan miehen hakevan heitä ihailevaa, iloista, hieman höpsöä naista joka tukeutuu heihin.

Vierailija
17/17 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä että nainen alkaa kikatella, kaikenikäiset