Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt sen sitten tein, olin tymätä itseni ! jessus..

Vierailija
03.11.2016 |

meillä on tietokonepöytä portaikon alla. on ollut jo 5 vuotta! siitä huolimatta isken usein pääni ja tänään onnistuin tekemään sen niin kovaa, että päädyin makaamaan ja voivottelemaan lattialle.. tähtiä nakyi hetken aikaa.

olen muutenkin hiton kömpelö, törmäilen ovenpieliin ja kompuroin mattoihin. ystävät tietävät, jo ettei mies hakkaa minua vaan kolhin itse itseäni :D pahin oli raskaana ollessa, kun tulin portaat perseelläni pomppien alas... sepä käynnisti sitten synnyksen , onneksi oltiin jo viikolla 30+2 !

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Hommaa kypärä:)

Vierailija
2/2 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä on tietokonepöytä portaikon alla. on ollut jo 5 vuotta! siitä huolimatta isken usein pääni ja tänään onnistuin tekemään sen niin kovaa, että päädyin makaamaan ja voivottelemaan lattialle.. tähtiä nakyi hetken aikaa.

olen muutenkin hiton kömpelö, törmäilen ovenpieliin ja kompuroin mattoihin. ystävät tietävät, jo ettei mies hakkaa minua vaan kolhin itse itseäni :D pahin oli raskaana ollessa, kun tulin portaat perseelläni pomppien alas... sepä käynnisti sitten synnyksen , onneksi oltiin jo viikolla 30+2 !

Ei, vaan lapsi sen käynnisti. Päätti, että täältä on päästävä ulos ja omille jaloille heti paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla