Mä kaipaan niiiiiin paljon miesten huomiota!
Olen juuri niin kuin se jonkun mainoksen perheen äiti, joka kuvittelee lihatiskin myyjän flirttailevan hänen kanssaan.
Mä olen ihan kyllästynyt tähän harmaaseen perhearkeen ja kukaan ei edes huomaa mua, kun en missään pääse käymään ja oma mies on ihan blaaah. Just niin kuin siinä mainoksessa.
Olisi ihana tuntea vielä olevansa haluttu ja kaunis.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menomekko päälle ja baariin tanssimaan! Mikä estää?
Ei ole ketään kenen kanssa mennä. En ole käynyt yhtään missään kohta 10 vuoteen. Tai no olenhan mä kaupassa ja neuvolassa ja koulussa.
ap.
Pikkuhiljaa on alkamassa pikkujoulukausi. Et tule erottomaan mitenkään joukosta. Voit ihan hyvin lähteä yksin itkemään tätä sinne jonoon niin saat paljon sielunsiskoja, joilta saada sympatiaa.
Yksin on maailman tylsintä.
No, eiköhän tämä mene taas jossain vaiheessa ohi. Pesee vaikka vessan lattiasta kattoon pariin kertaan, niin energiat häviää ja ei jaksa sitten enää kiinnostaa mikään huomio.
ap.
Kiukuttele sitten yksinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mä en ole koskaan tajunnut mikä siinä miesten huomiossa on niin ihanaa. Mulle on aivan samantekevää huomaako ventovieraat ihmiset mua vai ei.
No en minä tiedä. Siltä vain on nyt alkanut tuntua. Ehkä ikäkriisi? Ehkä sitä ajattelee, että nyt vielä ehtisi, kohta on jo myöhäistä edes haaveilla mistään huomiosta ymv.
ap.
Lopeta toi itsesäälissä vellominen. Eikö sulla oikeasti ole KETÄÄN kenen kanssa voisit lähteä liikenteeseen? En halua olla ilkeä, mutta välillä tällaista lukiessa/kuullessa tuntuu, miten se voi olla mahdollista, että päästää elämänsä tuollaiseen tilanteeseen :(
t. 45 vuotias nainen, joka on ollut 20 vuotta naimisissa - paljon ystäviä joita tapaan säännöllisesti.
Nii-in, sitä minäkin olen ihmetellyt. Ei vaan ole yhtään ketään kaveria.
Ja sille, joka sanoi, että kannattaisiko käydä töissä, niin kyllä. Kannattaisi ja toivottavasti pian käynkin.
Eikö teillä muilla tule koskaan tällaisia fiiliksiä? Niin no, ei varmaan, jos välillä pääsee johonkin tuulettumaan ja niitä positiivisia sosiaalisia hetkiä on muuallakin kuin kotona...
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään kenen kanssa mennä. En ole käynyt yhtään missään kohta 10 vuoteen. Tai no olenhan mä kaupassa ja neuvolassa ja koulussa.
ap.
Pikkuhiljaa on alkamassa pikkujoulukausi. Et tule erottomaan mitenkään joukosta. Voit ihan hyvin lähteä yksin itkemään tätä sinne jonoon niin saat paljon sielunsiskoja, joilta saada sympatiaa.
Yksin on maailman tylsintä.
No, eiköhän tämä mene taas jossain vaiheessa ohi. Pesee vaikka vessan lattiasta kattoon pariin kertaan, niin energiat häviää ja ei jaksa sitten enää kiinnostaa mikään huomio.
ap.
Juurihan sinulle kerrottiin, että et olisi yksin vaan saisit vertaistukea samassa tilanteessa olevilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mä en ole koskaan tajunnut mikä siinä miesten huomiossa on niin ihanaa. Mulle on aivan samantekevää huomaako ventovieraat ihmiset mua vai ei.
No en minä tiedä. Siltä vain on nyt alkanut tuntua. Ehkä ikäkriisi? Ehkä sitä ajattelee, että nyt vielä ehtisi, kohta on jo myöhäistä edes haaveilla mistään huomiosta ymv.
ap.
Lopeta toi itsesäälissä vellominen. Eikö sulla oikeasti ole KETÄÄN kenen kanssa voisit lähteä liikenteeseen? En halua olla ilkeä, mutta välillä tällaista lukiessa/kuullessa tuntuu, miten se voi olla mahdollista, että päästää elämänsä tuollaiseen tilanteeseen :(
t. 45 vuotias nainen, joka on ollut 20 vuotta naimisissa - paljon ystäviä joita tapaan säännöllisesti.
Ja sille, joka sanoi, että kannattaisiko käydä töissä, niin kyllä. Kannattaisi ja toivottavasti pian käynkin.
Eikö teillä muilla tule koskaan tällaisia fiiliksiä? Niin no, ei varmaan, jos välillä pääsee johonkin tuulettumaan ja niitä positiivisia sosiaalisia hetkiä on muuallakin kuin kotona...
ap.
Ei tule. En ole koskaan elänyt vain perheen kautta. Minulla on tasapaino perheen, työn, harrastusten ja ystävien kesken.
Lähde tallinnan risteilylle?
Tai jos olet ok näköinen, tule mun kanssa loppukuusta pietarsaareen, ryypätään ja paneskellaan hotellissa?
Ei hätää. Kohta lapset on omillaan ja mies, joka on kenties jatkanut yhdessäoloa vain lasten takia löytää sen nuoremman niin pääset nauttimaan miesten huomiosta esim. nettideittalun merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Tai jos olet ok näköinen, tule mun kanssa loppukuusta pietarsaareen, ryypätään ja paneskellaan hotellissa?
:D
Voi että, kun olisinkin lapseton sinkku, niin ryyppäisin ja paneskelisin sun kanssa siellä hotellissa kuukauden.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos olet ok näköinen, tule mun kanssa loppukuusta pietarsaareen, ryypätään ja paneskellaan hotellissa?:D
Voi että, kun olisinkin lapseton sinkku, niin ryyppäisin ja paneskelisin sun kanssa siellä hotellissa kuukauden.
ap.
Toinen pyytää loppukuusta niin toinen on lähdössä kuukaudeksi. Tuskin sinä koko kuun arvoinen olet.
siis MITEN IHMEESSÄ sä et ole käynyt MISSÄÄN 10 vuoteen? meille on yksi 5-vuotias tyttö ja käydään vuoroillamme ulkona kavereiden kanssa milloin halutaan...kamalaa elämää sulla..
Hyi kamala, vastaavia naisia näkee ihan liikaa mm. baareissa, kokouksissa jne. ja NE ON todella noloja! En oikeasti ymmärrä!! Min olen itseeni tyytyväinen ja riitän itselleni, en tarvitse siihen muita tukemaan itsetuntoani - kehotan sinuakin pohtimaan miksi tuota tarvitset.
Minunkaltaisilleni rumille naisille sen huomion saaminen on ollut aina työn ja tuskan takana, eri asia se on normaalin -tai nätin näköisille naisille. Olisinpa edes tavallinen...
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri niin kuin se jonkun mainoksen perheen äiti, joka kuvittelee lihatiskin myyjän flirttailevan hänen kanssaan.
Mä olen ihan kyllästynyt tähän harmaaseen perhearkeen ja kukaan ei edes huomaa mua, kun en missään pääse käymään ja oma mies on ihan blaaah. Just niin kuin siinä mainoksessa.
Olisi ihana tuntea vielä olevansa haluttu ja kaunis.
Ihan itse olet valintasi tehnyt. Kannattaisiko asiasta keskustella, tai vaikka näytät tämän viestisi miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala, vastaavia naisia näkee ihan liikaa mm. baareissa, kokouksissa jne. ja NE ON todella noloja! En oikeasti ymmärrä!! Min olen itseeni tyytyväinen ja riitän itselleni, en tarvitse siihen muita tukemaan itsetuntoani - kehotan sinuakin pohtimaan miksi tuota tarvitset.
Mietipä sitä, itserakas paska.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
No nyt on sitten ihan peiliin katosomisen paikka. Tuossa on kyllä jo kyse omasta saamattomuudestakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Kakkaryöpyn uhallakin vastaan, että täällä yksi joka ihan rehellisesti tunnustettuna kaipaisi joskus huomiota. Positiivista huomiota. En saa sellaista keneltäkään, oma mieskin on siinä siinä että ottaako se kohta eron. Eilen ainakin lohkaisi niin pahan kommentin, että itkin itseni uneen. Kun joku joskus sanoisi jonkun kehun.
Ja hei, minulla on pari kaveria joiden kanssa mennä. Olen ollut kahtena viikonloppuna peräkkäin teatterissa, syömässä ja baarissa ja arvaa sainko kenenkään huomiota? EN.
Kyllä jotenkin hävettää. Vaikka itse ajattelin että peilistä katsoo ihan ok-näköinen nainen, niin sitten tipahdin taas maanpinnalle huomattuani, ettei kukaan katso minuun päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos olet ok näköinen, tule mun kanssa loppukuusta pietarsaareen, ryypätään ja paneskellaan hotellissa?:D
ap.
Kuka täällä mistään sinkuista on puhunut?
Minäkin olen ikävä kyllä mennyt lapsen tekemään kusipää pihtarin kanssa, tosin kaikki paska on alkanut lapsen syntymän jälkeen.
Se on niiiiiin säälittävää, kun nämä kerran vuodessa ulos pääsevät perheen äidit tätä itkee. :D Varsinkin, kun poke ei päästä sisään liiallisen humalatilan takia sisään.