Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monillako on tatuointi?onko laduttanut

03.11.2016 |

Itse olen miettinyt 5 v tatuointia enkä oo vieläkään varma otanko,ihailen tatuoituja ihmisiä,se on minusta kaunista

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laduttanut, eikä kaduttanut. Yksi pieni kuva on, ja niin piilossa, ettei näy kuin harvoille ja valituille.

Vierailija
2/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Suuren osan olen itse tehnyt itselleni kun olen tatuointia harjoitellut. Ei kaduta. Saahan ne itselläni piiloon jos laittaa pitkähihaisen paidan ja hanskat käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutamia. Itse kuvat eivät kaduta, mutta sijoittelua/kokoa olisi voinut miettiä enemmän, vähän liian pieniä kuvia tuli laitettua "paraatipaikoille", joihin nyt laittaisin mieluummin vähän isompaa.

Vierailija
4/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa laduttaan, pyryttää. Ei Oo. Joskus oisin halunnut. Enää en. Jonkun Pikku pisteen voisin ottaa. Jota ei edes tajuaisi tatuoinniksi. Viheliäisen kännykkä laittaa isot alkukirjaimet jokapaikkaan..

Vierailija
5/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdeksan tatuointia, eikä yksikään kaduta. Otan lisääkin jos sattuu huvittamaan.

Vierailija
6/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaduttanut. Nuoruuden typeryydessä otin tunarilla tatuoinnin ja sen oli näköinenkin. Kaduin aikani, kunnes kävin ottamassa peittotatuoinnin, joka ei ole kaduttanut yhtään.

Vierailija
7/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tatuointia joita mietin yli 10 vuotta. Olin siis yli 30 kun ne otin. Ei kaduta. Noin kämmenen kokoisia, paikoissa jotka on helppo peittää vaatteilla. Nuo tatuoinnit kertovat asiasta, joka on ollut minulle erittäin tärkeä jo ala-asteen alusta saakka. En siis usko että näiden yli kahden vuosikymmenen jälkeen mielipiteeni asiasta muuttuu, joten aihe on "turvallinen" katumuksen suhteen.

Vierailija
8/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaako teitä, jotka aikoinaan olette ottaneet tribalitatuoinnin tmv. joka nykyään merkki mauttomuudesta?

Vierailija
9/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkavarressa ja hauiksessa on itsellä. Ei ole kaduttanut.

Vierailija
10/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 tatuointia joita mietin yli 10 vuotta. Olin siis yli 30 kun ne otin. Ei kaduta. Noin kämmenen kokoisia, paikoissa jotka on helppo peittää vaatteilla. Nuo tatuoinnit kertovat asiasta, joka on ollut minulle erittäin tärkeä jo ala-asteen alusta saakka. En siis usko että näiden yli kahden vuosikymmenen jälkeen mielipiteeni asiasta muuttuu, joten aihe on "turvallinen" katumuksen suhteen.

Jep, itsellä kanssa molemmat tatuoinnit liittyy johonkin henk.koht tärkeään asiaan, paikat mietitty huolella, että tarvittaessa saa helposti piiloon ja myös tatuoija valittu huolella, joten tuskin tulee kaduttamaan jatkossakaan.

En esim. itse pystyisi mitään random kuvaa ottamaan, vaikka se hieno olisikin.

Vierailija
11/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaako teitä, jotka aikoinaan olette ottaneet tribalitatuoinnin tmv. joka nykyään merkki mauttomuudesta?

Ei löydy tribaalia, mutta uskoisin että monet ovat laseroinneet ne tai ottaneet peittokuvia. Tramp stampeista en tiedä, kun alaselkää paljastavat vaatteet ovat olleet poissa muodista yhtä kauan kuin tribaalit. Ne tuskin häiritsevät kantajiaan yhtä paljon kuin esim. käsien tribaalit, kun sitä selkää ei tule tuijoteltua niin paljon ja kuva ei vaivaa mieltä samalla tavalla.

Vierailija
12/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti sellasia! Tatuointeja voi muokata ja peittää. Myöskään ei se ole vakavaa jos vaikka vähän kyllästyisikin. Elämämme ei ole niin pitkä että tarvitsisi noita ikuisuuksia katsella. Siksi pidänkin tatuoinneista koska olemme kaikki kuolevaisia niin miksei saisi ottaa sitä kehoaan edes hetkeksi omakseen.

Vierailija
13/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vasta yksi tatuointi mutta ajattelin ottaa molempiin käsivarsiin sleevet sellaisia kuvia jotka kaikki sopii toisiinsa ja ovat mahdollisimman ajattomat. Sama homma nilkkoihin vähän jotakin yhteensopivia. Vanhana rupsahtaa kuitenkin, miksi en olisi tatskamummo?

Vierailija
14/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että kaduttaa. Olin silloin 18-vuotias ja yksi sukulaiseni sai minut ympäripuhuttua ottamaan sellaisen. Jälkikäteen ajateltuna ei ehkä olisi kannattanut. Onneksi se on edes sellaisessa paikassa, että sen saa helposti piiloon.

Vierailija
15/15 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tatuoidut ihmiset antavat junttimaisen vaikutelman, itse en missään tapauksessa ottaisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi