Oletko paremman näköinen tai seksikkäämpi kuin miehesi ex-puoliso(t)?
Kommentit (27)
Mun miehellä ei ole aiempaa puolisoa mutta seurusteli ennen minua useamman vuoden. Erosivat jotain vuosi ennen kuin me tavattiin. Olen nähnyt tämän entisen tyttöystävän ja minusta hän on oikein nätti ja tyylikäs. Minä oon aika hoikka ja hän on pyöreämpi, mitä jotkut tuntuu pitävät hirveän tärkeänä, mutta silti jos nyt pitäisi valita niin minusta hän ois nätimpi kuin minä. En osaa oikein kyllä tehdä tuollaista ulkonäkövertailua. Kaikki ihmiset on minusta omalla tavallaan nättejä ja se kenestä tulee pysyvä kumppani ni se varmaan määräytyy kahden ihmisen lopullisen yhteensopivuuden myötä.
En ole paremman näköinen. Miehelläni on montakin eksää, moni kauniita ja laihoja. Pari myös tällaista tavallista tallukkaa kuin minä. Olen lyhyt ja lihava ja mies on joiltain henkilöiltä saanut kyselyitä että mitä näkee tällaisessa läskissä (ei hyviltä tutuilta kuitenkaan vaan vähän tuntemattomammilta). Mies on minulle sanonut että olen ensimmäinen nainen jonka kanssa uskaltaa parantaa itseänsä ja päästää irti vanhoista peloista ja muistoista.
Hmm... Meitä ei voi tavallaan verrata. Minä olen tällä hetkellä nätimpi, normaalipainoisempi (en kyllä ihan), paremmin puettu jne. Miehen eksä on 10 vuotta vanhempi, muuttunut maatiaiseksi, ei laita itseään, antaa 47-vuotiaana harmaan tukan roikkua rasvaisena, ylipainoa 40kg jne. Nuorempana ollut nätimpi kuin minä. Ja tavallaan on vieläkin, kun katsoo kasvoja sen kaiken alta.
Miehellä ei ole ex-puolisoa mutta mies on paremmannäköinen kun mun ex ;)
Olen anoppilan valokuva-albumista nähnyt mieheni exän. Karsea luuska, ja petollinen vieläpä. XD
N24
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaihdetaan paremmannäköiseen. Ainakin mitä kaveripiiriä on katsonut. M49
Yleensä miehet vaihtavat nuorempaan, ei suinkaan objektiivisesti katsoen paremman näköiseen. Tietysti miehen näkökulmasta saattaa se nuorempi olla aina paremman näköinen.
Olen nainen, joten jäävi tästä sanomaan.
Mies oli leski kun tapasimme. Olen nähnyt hänen edesmenneestä vaimostaan yhden ammattijulkaisussa olleen kasvokuvan enkä sen perusteella lähtisi tekemään arvioita. Olen kyllä aika varma, ettei ulkonäkö ollut olennainen tekijä meille kummallekaan silloin kun toisistamme kiinnostuimme.