Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko paremman näköinen tai seksikkäämpi kuin miehesi ex-puoliso(t)?

Vierailija
03.11.2016 |

Vai vaihtoiko huonompaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaihdetaan paremmannäköiseen. Ainakin mitä kaveripiiriä on katsonut. M49

Vierailija
2/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Pitäisi varmaan kysyä mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremman näköinen kuin exän nyxä.

Ja paremman näköinen kuin nyxän exät (tyttöystävät, ei vaimot). Liikumme samoissa piireissä joten tulee nähtyä satunnaisesti.

Vierailija
5/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
6/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä en tiedä, mutta luonteeltani kuulemma ihan toisenlainen ja sen takia mies onkin menossa naimisiin kanssani. Entinen petti ja vähätteli ja lopuksi jätti miehen yksin vieraaseen kaupunkiin, jonne mies oli tämän tytön vaatimuksesta muuttanut. Tämä taas oli minun onneni :)

Vierailija
7/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi. Tiedän exän,on monen lapsen yh ja välillä alkanut miettimään mitä miehen päässä liikkunut kun häneen sekaantui. Tunnetaan hiukan,no sanoisinko hulluna. Ja miksi ihmeessä otin itse miehen,noloa. 3v suhdetta takana. Kaikki miehelle toitotteli mitä minä hänessä näen ja en voi olla tosissani kun olen tämän näköinen. eli vertasivat exiin.... 

Vierailija
8/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me ulkonäöltään ollaan aika samalla tasolla, tämmöisiä keski-ikäisiä suomalaisia naisia.

Mutta kaiketi tuo minuun tyytyy, kun luonne on paljon tasaisempi ja seksiäkin on useammin kuin kahdesti vuodessa.

Samoin: en mä tiedä onko eksä paremmannäköinen kuin tämä nyksä, mutta kuitenkin vähän nuorempaan malliin vaihdoin eikä se ryyppääminen tee hyvää eksän ulkonäölle.

Vierailija
9/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exä on nätimpi kuin minä. Ja laitetumpi. Ja kroppa parempi.

Tosin en tiedä miltä näyttää ilman meikkiö verkkareissa.

Vaihtoi kyllä siltikin parempaan tyyppiin (tunnen tämän exän).

Vierailija
10/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 17v sitten, en ole enää. 

Vierailija
11/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vaihdetaan paremmannäköiseen. Ainakin mitä kaveripiiriä on katsonut. M49

Kaikki ei voi aina vaihtaa parempaan. Ehkä ne rumemmat jää sitten sinkuksi.

Vierailija
12/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremman näkönen. Minkäs mä sille voin?

Vierailija
13/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolme miehen eksää nähnyt ja olemme hämmästyttävän paljon saman näköisiä. Vaaleat pitkät hiukset, korkeat poskipäät, isohko nenä, suuret rinnat ja persettäkin löytyy. Anoppi ihmettelikin kerran, että miten voi löytääkin niin samanlaisia tyttösiä.

Mä olen tietenkin seksikkäin ja kaunein kaikista. Pullukoin ja hauskin. ;) Ne muut on eksiä. Muusta en tiedä.

Vierailija
14/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauniimpi.

Vierailija
15/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paremman näköinen kuin exän nyxä.

Ja paremman näköinen kuin nyxän exät (tyttöystävät, ei vaimot). Liikumme samoissa piireissä joten tulee nähtyä satunnaisesti.

Alapeukuttajille selvennykseksi - kun erosin exästä (siis minä lähdin) olin siro, hoikka, paksut punertavat hiukset jne. Olin kyllästynyt kuuntelemaan miehen huokailuja isotissisten ruotsalaistyylisten blondien perään. Hänen nykyisensä on minua lyhyempi, vanhempi, lihavampi ja tumma.

Edelleenkin olen samaa kuin ennenkin. Nykyisen mieheni entiset tyttöystävät ovat tukevoituneita "emäntiä", vähän tyylittömiä ja jonnekin 90 luvulle jämähtäneitä. Eivät anna mitään sensuellia tai makuuhuoneessa aktiivista kuva itsestään.

Vierailija
16/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo. Oon oikeastaan ihan hands down huonoimman näköinen. Vaatimaton, vähemmän muodokas, kasvoista huomattavasti rumempi kuin kukaan heistä (ovat kaikki kolme sellaisia klassisen kaunottaren tyyppisiä, esim kauniit suut, itsellä aika ohuet viivahuulet mitä suren).

Silti se on mun kanssa mennyt naimisiin. Tiedä mikä mielenhäiriö. Onnelinen olen silti. :)

Vierailija
17/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehelläni ei ole eksiä.

18/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma seksikkäämpi mieheni mielestä kuin exät,minusta hekin oli kyllä seksikkäitä ja kauniita

Vierailija
19/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en tiedä millä mittarilla voin laskea mutta nykyiseni ainoa edellinen tyttöystävä on lävistetty punkkari tyttö eikä kyllä minusta hirveän viehättävä ole. Itse olen pitkä ja entinen malli joten yleisesti olen ainakin paljon parempi.

Vierailija
20/27 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex on kauniimpi, mutta minä seksikkäämpi. Tämä onnoma mielipide. Minulla enemmän persettä ja tissiä ja pitkät hiukset.