Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaa uusi Odottajan tai Perheen uutiskirje – saat lahjaksi näytelehden!

03.11.2016 |

Uutiskirjeemme ovat uudistuneet. Tilaa uutiskirje nyt, ja saat kerran viikossa sähköpostiisi parhaat juttumme raskaudesta, synnytyksestä tai kasvatuksesta ja perhe-elämästä.
Lisäksi saat maksuttoman Vauva- tai Meidän Perhe -näytelehden.

Tästä voit katsoa, miltä Perheen uudistettu kirje näyttää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tilata mutta sitten siinä lomakkeessa lukee että tietoja voidaan luovuttaa suoramarkkinointitarkoitukseen. Nojuu, ei kiitos sitten. 

Vierailija
2/25 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa, koska en ole raskaana ja perheen vuoksi en jaksa lukea mitään ylimääräistä sähköpostiin (vai minne?) tulevaa tekstiä.

Ja voitte kuulkaa ihan suorilta jättää ne typerät pomppuikkunat pois. Kenen vatipään idea on laittaa keskustelupalstalle jotain sellaista? Tämä on Aihe vapaa, eikä mikään somepalsta.

Niin ja ennen kuin kysytte, niin olen Meidän perhe -lehden tilaaja ja olen tilannut aiemmin Vauva-lehteäkin monta vuotta, enkä yhtään arvosta sitä mihin suuntan tätä verkkosivustoa kehitätte. Pelkkiä mainoksia ja TODELLA huonoja sometyyppisiä "Onko teilläkin tällaista" -juttuja, joissa ei ole päätä eikä häntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hedelmätön nainen eikä minulla ole eikä minulle tule lapsia. Purskahdin itkuun tämän keskustelun takia. En voi olla näkemättä tätä yhä uudelleen ja uudelleen koska tämä keskustelu on lukittu tuohon ylös. Lueskelen vauvapalstaa ihan muiden juttujen takia, täällä on niin vilkas ja mielenkiintoinen keskustelu. Lopettakaa vauva- ja raskausjuttujen pakkotuputus! :(

Vierailija
4/25 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsen jotain odottajan tai perheen uutiskirjettä kun en ole odottava tai perheellinen?

Vierailija
5/25 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. En ala tilailemaan mitään raskaus- ja synnytysjuttuja.

Vierailija
6/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä poistetaan viestejä?

EN TILAA POMPPUIKKUNALLA MAINOSTETTAVAA MAINOSKIRJETTÄ.

Vierailija
7/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi mainoksena. Suosittelen kaikkia muitakin tekemään niin.

Vierailija
8/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon pop-up-mainoksen saa pois? Se on saatanallisen ärsyttävä.

Vierailija
9/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä sensuroidaan kommentteja?!

Vierailija
10/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen esikoisen odottaja, jolle tulee jo useamman puljun uutiskirjeet, koska niistä on ollut jotain etua tai ne ovat vaikuttaneet kiinnostavilta. Olen siis myös lehden kohderyhmää. Tällä sivustolla näkyvien klikkiotsikoiden perusteella "journalismin" taso on kuitenkin niin heikkoa, ettei minua kiinnosta edes ilmainen näytelehti. Yhdessäkään avaamassani jutussa ei ole ollut mitään uutta annettavaa, joten lueskelen jatkossakin vain aihe vapaata, jos sitäkään.

Vierailija
11/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetteko te siellä Vauvalla keskustelijoiden toiveita ollenkaan? Täällä on moni moittinut popup-ikkunoiden ärsyttävyyttä, mutta mitä ihmettä silmäni näkevätkään nyt! Ehdin jo iloita että etusivulta on kadonnut se ärsyttävä ikkuna joka pitää raksia aina pois, mutta nyt se pomppaakin vasta kun rullaan keskustelua alas! Etusivulta sentään pystyin raksimaan sen samantien pois, mutta nyt se pompahtelee ihan missä sattuu! EI MURKELE! Miten ihmeessä sen saa pois Adblockilla?!

Vierailija
12/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hedelmätön nainen eikä minulla ole eikä minulle tule lapsia. Purskahdin itkuun tämän keskustelun takia. En voi olla näkemättä tätä yhä uudelleen ja uudelleen koska tämä keskustelu on lukittu tuohon ylös. Lueskelen vauvapalstaa ihan muiden juttujen takia, täällä on niin vilkas ja mielenkiintoinen keskustelu. Lopettakaa vauva- ja raskausjuttujen pakkotuputus! :(

No byhyy, kaikki lakkaa tekemästä lapsiakin sun vuokses ettei tuu paha mieli kun sinä et saa.

Vierailija
13/25 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin oli niin hauskoja kun av-mammat huusi "Trolli! Mainonta on kiellettyä täällä, ilmiannan keskustelun!"

:)

Vierailija
14/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenna adblocker. Selaaminen on huomattavasti mukavampaa ja modet jäävät ilman klikkausmyyntiä.

Vierailija
15/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenna adblocker. Selaaminen on huomattavasti mukavampaa ja modet jäävät ilman klikkausmyyntiä.

Adblock Plus on jo, samoin NoScript ja Ghostery, mutta mainos pomppii esiin aina vain. Tarvitsisin tiedon, mikä elementti Adblockin suodattimeen pitää lisätä, en ole itse niin taitava.

Vierailija
16/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tällainen tapa mainostaa kuin pakkosyöttö. Ottakaa nuo mainokset pois ketjujen sisältä kokonaan, ja laittakaa tällaisia kuin tämä, mikä on vapaaehtoisesti luettavissa.

Vierailija
17/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uutiskirjeissä varmasti paljon tissittelyä, sylittelyä ja unnuttelua koskevia juttuja? Jos on, niin tilaan aivan varmasti!

Vierailija
18/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut tilata, mutta en kyllä todellakaan suostu vapaaehtoisesti luovuttamaan tietojani suoramarkkinointiin. Sitten kun vauva syntyy niin lienee parempaakin tekemistä kuin vastata puhelinmyyjien jatkuvaan pommitukseen.

Vierailija
19/25 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata, mutta tuli "pääsy kielletty - kaupallinen yhteistyö"

Vierailija
20/25 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😠poistakaa se mainos jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan