Pika-apuja/neuvoja kaipaan. Onko facebookin mese aina aktiivinen kun käy vaan facen puolella vaikka ei avaisi meseä?
Laitoin säädölle viestiä ja ei ole lukenut sitä vaikka on ollut 9min aktiivisena viimeksi.
Kommentit (13)
Millä keinoilla löytäisin nuoruuden elämäni Rakkauden . En sukunimeään tiedä
Siis millä tavalla on ollut 9 min aktiivisena? Etkai sä nyt näe, kuinka kauan joku on ollut online mesessä? Tyyliin Pirkko oli mesessä 24 minuuttia ja lopetti mesen käytön klo 22:39
Kyllä, mese näkyy aktiivisena kun on facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa vielä hyvän tovin sen jälkeenkin. Puoli tuntia heittämällä voi olla vihreänä sen jälkeen kun on häipynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö ketään?
KUKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta stalkkaaminen.
Eiköhän se nyt 10 vuodessa ole lopettanutkin. Luulisin.
Nuoruuden rakastetulla siis Mersu. Onko pystylamppuinen kaksisatainen dieseli ja vielä taksmialli eli se valopistoke löytyy ovipylväästä taksikyltille?
No toi siippa jo nukahti. Vastailee varmaan aamulla. WA-viestiin voi vaikka herätäkin, jos sua paljolti panettaa, mutta tuskin tähän aikaan lähtee hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa vielä hyvän tovin sen jälkeenkin. Puoli tuntia heittämällä voi olla vihreänä sen jälkeen kun on häipynyt.
mä olen näkynyt aktiisena kerran koko yön eikä ollut jääny välilehti auki.
ja Facebook näyttää, että mulla on tullut viestejä, mutta kun meen Messengeriin katsomaan niin ei ole tullut viestejä, ei viesti pyyntöä , ei edes roskapostia.
huonosti toimii muutenkin nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta stalkkaaminen.
Eiköhän se nyt 10 vuodessa ole lopettanutkin. Luulisin.
Ei noi lopeta ikinä.
Tietääkö ketään?