Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhentaako/pilaako meikkaaminen tosiaankin ihon?

Vierailija
02.11.2016 |

Tämä uskomus siis teinivuosilta, ajoilta ennen meikkaamista, jolloin äiti yritti jarrutella omaa meikkaamisen aloittamista. Nimenomaa voisi kuvitella, että kosteuttava BB-voide nimenomaa suojaisia esimerkiksi talvella kasvojen herkkää ja kuivaa ihoa, siis sellaista mitä oma ihoni on. Voiko ihoa myös kosteuttaa liikaa? Vinkkejä kasvojen alueen ihonhoitoon? Entä muut ihon kuntoon vaikuttavat tekijät? Ainakin fuksivuoden jälkeen huomasin ihoni vanhentuneen enemmän kuin kymmenessä edellisessä vuodessa armottoman ryyppäämisen takia. Pitäisi kai vähentää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijät (lähipiirissä on ) kokevat jatkuvan maskeeramisen kuluttavan ihoa ja siksi pitävät mielellään vapaalla meikittömiä päiviä ja samaa sanovat lehtihaastatteluissa mallit. Meikin poistossa esim. herkkä silmänympärysiho kärsii helposti hankauksesta ja venymisestä.

Maskeerauksessa usein käytetäänkin aika tuhteja maaleja.

Vierailija
22/22 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkikerroksella saa itsestään vanhan haahkan näköisen helposti varsinkin kun alkaa olla pieniä ryppyjä. Huomaan, että varsinkin puuteri paljastaa kaiken, vaikka meikkivoide olisi oikean sävyistä.

Olen meikannut jo parikymmentä vuotta ja sain hirveän ihottuman naamaani muka luonnollisiksi mainostetuista Bare Mineral -mineraalimeikeistä. Pientä punaista/ihonväristä näppyä tiiviinä mattona ympäri suuta ja nenää. Kuulemma suunympärysihottumaa, sanoi ihotautilääkäri ja määräsi antibiootit. Tuon jälkeen olen ollut tosi varovainen, mutta näyttää palaavan herkästi milloin mistäkin syystä. Helkkari!

Meikeissä on aika paljon säilöntä- ja lisäaineita, jotka saattavat ärsyttää tai olla jopa vahingollisia. Olen opiskellut asiaa ja syynännyt sisällysluetteloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi