Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nigerialainen prinssi otti minuun yhteyttä ja tahtoo lahjoittaa minulle 100 000 dollaria!

Vierailija
02.11.2016 |

Mitäs siihen sanotte :)

S'hköpostitse kertoi että tietää että minä olisin hyvä liikekumppani ja haluaa tarjota yhteistyön aloittamisen aluksi minulle tällaisen lahjoituksen. Minun tarvitsee vain kustantaa hänen matkansa Suomeen. Taitaa palstamammat olla aika kateellisia nyt :) :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mixei muhun :'(

Vierailija
2/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks olkoon!

Paljonko olet valmis maksamaan, jotta voit lunastaa prinssin lahjoituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihquu

Vierailija
4/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinköhän prinssi tarvitsee rahaa tuntemattomilta matkustamista varten, kun hänellä on omasta takaa paljon rahaa?

Vierailija
5/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siihen sanotte :)

S'hköpostitse kertoi että tietää että minä olisin hyvä liikekumppani ja haluaa tarjota yhteistyön aloittamisen aluksi minulle tällaisen lahjoituksen. Minun tarvitsee vain kustantaa hänen matkansa Suomeen. Taitaa palstamammat olla aika kateellisia nyt :) :)

Ei olla kateellisia ollaan jo kaikki lähetetty rahoja  eikä minkään työn takia vaan valtavan perinnön takia. Pureskele sitä!

Vierailija
6/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihinköhän prinssi tarvitsee rahaa tuntemattomilta matkustamista varten, kun hänellä on omasta takaa paljon rahaa?

Rahat voivat olla jonkun diktaattorin takana ja ne annetaan vaan jollekin ulkopuolisille.

Vierailija
7/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi nigerialaisleski lupasi 3 miljoonaa USD

På svenska

Vierailija
8/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat voivat olla jonkun diktaattorin takana ja ne annetaan vaan jollekin ulkopuolisille.

Tämä.

Vierailija
9/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinssin omaisuus on varmaanki ulkomaisilla tileillä ja jostain kumman syystä ei pääse käsiksi näihin varoihin.

Mutta jos suomineito lähettää rahaa, raha-asiat hoituvat prinssiltäkin, ja suomineito saa rahansa takaisin muhkean voiton kera, ehkäpä myös kosinta odottaa...

Vierailija
10/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, todettakoon että tämän topikin tarkoitus oli testata että paljastavatko palstamammat tyhmälle kirjoittajalle että häntä ollaan huijaamassa. Ei muuten kukaan kertonut tätä. Olisitte antaneet minun menettää rahani....

ap

Vierailija
11/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, todettakoon että tämän topikin tarkoitus oli testata että paljastavatko palstamammat tyhmälle kirjoittajalle että häntä ollaan huijaamassa. Ei muuten kukaan kertonut tätä. Olisitte antaneet minun menettää rahani....

ap

Tyhmyydestä pitää sakottaa.

Vierailija
12/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
13/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan testattiin ymmärtääkö ap sarkasmia, näköjään ei :)

Vierailija
14/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sun olisi pitänyt kunnon tutkimustuloksia saadaksesi tehdä aloituksesta vakuuttava, koska nyt se oli aika selkeesti vitsi, ei edes provo, vaan sellainen "julkinen" vitsi, että sen heti tajuaa.

Vierailija
15/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigeiassa ei saa ostaa ulkomaan matkaa, mutta saa matkustaa jos joku muu kutsuu ulkomaille ja maksaa matkan.

Vierailija
16/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Koska nythän sä itse selkeesti kutsuit tyypit mukaan tähän sun vitseilyyn.

Vierailija
17/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jupiterin kuningas ja tarvisin vain pari miljoonaa aluksen tankkausta varten. Harmittaa niin vietävästi kun jäi lompakko luottokortteineen sinne palatsiini. Rahat saat ihan varmasti takaisin korkojen kera. Saat vaikka tulla kyään jos haluat. Pitäs tosiaan vaan tankata ensin.

18/18 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut miten oikeasti joku voi olla niin pihalla, että uskoo näitä mailena tulevia tarinoita.