Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarvet mahassa, mitä miehet ajattelette niistä?

Vierailija
02.11.2016 |

Olen 32-vuotias 166/60 kokoinen nainen. Pidän itsestäni huolta: urheilen ja satsaan ulkonäköön. Minua sanotaan monesti söpöksi ja yleensä ihailijoita riittää. Nyt olen eronnut ja alkanut miettimään, että haittaako miehiä raskausarvet? Eksääni ne eivät tuntuneet haittaavan, mutta suhtautuvatkohan muut miehet yhtä suopeasti? En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa eron jälkeen ja suoraan sanottuna homma vähän pelottaa. Mitä sanotte miehet? Onko raskausarvet aivan nou nou vai pidättekö naista seksikkäänä, vaikka häneltä löytyisi masusta paljon arpia?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin raskausarpia, eivätkä ne todellakaan johdu raskaudesta. Ei ole ikinä käynyt mielessäkään mitähän naiset ovat mieltä raskausarvistani. Mua ei ainakaan haittaisi naisen raskausarvet.

Vierailija
2/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että raiskausarvet ja kauhistuin hieman. Itse aiheeseen sanoisin että riippuu tietty miehestä mutta ensinnäkin itse tarkkailee omaa ulkonäköä aina perusteellisemmin ja kriittisemmin kuin kukaan muu ja miehet on ylipäätään aika rentoja ja suurpiirteisiä. Jos se tykkää susta ja/tai sun pimsloorasta niin ei pikkuvirheet häiritse, tuskin se itekään on täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniitahan ne raskausarvet eivät ole, mutta nehän edustavat vain yhtä - tosin selkeästi ulospäin näkyvää - osaa eletystä elämästä, jolle järkevä mies ei paljon perusta, jos "paketti" on muuten kunnossa. 

Vierailija
4/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu niistä arvista,kyllä se aika jäätävää on jos naisella löysä maharöllykkä mikä vielä raidoitettu kunnon arvilla.

laita ap kuva mahasta kun seisot rennosti.

t.mies

Vierailija
5/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niiden aiheuttaja lapsi? Se on paljon suurempi miinus, mitä pelkät arvet.

M25

Vierailija
6/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ne oikeasti haittaa jos toista rakastaa aidosti.

Jotain pinnallisia ihmisiä kyllä, mutta ei kaikkia.

Pienet lapset sen sijaan voi olla toisille miehille iso juttu ja varsinkin jos heillä ei itsellä ole lapsia mutta haluaisivat sellaisia. . Tietävät että se naisen lapsiluku on jo täysi..

Vierailija
7/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosiaan ylimääräistä nahkaa masussa ja arvet siinä vielä kaunistamassa..

En tosin usko, että kukaan mies voi vihata mun mahaa yhtä paljon kuin minä itse.

Kuvaa en laita mutta voin etsiä netistä omaa masua muistuttavan kuvan..

Vierailija
8/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli raskauden viimeisillä viikoilla isoja raskausarpia navan molemmille puolille. En ole ajatellut niitä juuri yhtään lapsen syntymän jälkeen (ennen synnytystä taas itkin niitä paljonkin). Mies ei onneksi välitä niistä, eikä se vaikuta seksielämäämme, tosin tosi kirkkaassa valaistuksessa olisin varmaan vähän itsetietoinen niiden vuoksi. Olen siis yleensä aika kompleksinen ihminen, joten olen tosi positiivisesti yllättynyt, miten vähän tämä on vaivannut. :) Jos eroaisimme ja tapaisin uuden miehen, olisin varmaan epävarma aluksi ja miettisin kyllä miehen reaktiota. Mutta no, ei niille mitään voi ja luonnollisiahan ne ovat, joten aika pinnallinen huolenaihe loppujen lopuksi. 

Vierailija
9/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä punaiset vauhtiraidat vatsanahassa ei oo cool tai hot

Ne aiheuttavat vaan saranan kikkiin ja pilaavat lemmen hetken rumuudellaan.

Siis ehdottomasti ei ei ei.

Seuraava muija vaan arveton ja lapseton kiitos

Vierailija
10/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turnoff, sori.

Nytkin tuli vähän oksennusta suuhun.

Vierailija
11/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua lesbona haittaa yhtään jos jollain on raskausarpia.

Vierailija
12/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamalaa 😨 KÄÄK JA POIS

Vierailija
13/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen turnoff, sori.

Nytkin tuli vähän oksennusta suuhun.

Ja syystä, jotain tasoa sentään ettei mene yöunet ja tule painajaisia niistä ARVISTA jotka jonkun jännämiehen lasti on sinussa aiheuttanut .

Vierailija
14/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet löytänyt elämäsi miehen. Hienoa.

Sinkkumies

Vierailija
15/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmilla miehillä lerpahtaa viimeistään kun nuo kauheat arvet hyppää silmille, eikä silloin paljoa auta sinitabutkaan! Eli kerrasta poikki!

Vierailija
17/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla ketään järkeviä ihmisiä paikalla tänään? Vai onko kaikki jotain mt-kuntoutujia tai muuten vaan kusipäitä?

Vierailija
18/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstalla ketään järkeviä ihmisiä paikalla tänään? Vai onko kaikki jotain mt-kuntoutujia tai muuten vaan kusipäitä?

Ai mt-kuntoutujat on susta kusipäitä? Oletpa todellinen kusipäiden kunkku.

Vierailija
19/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voisi alkaa kutsua vaikka venymisarviksi, niitähän on monilla, jotka eivät ole olleet koskaan raskaana, myös miehillä, jos on lihomista ja laihtumista ja jojoilua.

Vierailija
20/45 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mt-kuntoutujat on susta kusipäitä? Oletpa todellinen kusipäiden kunkku.

Kusipäisyys on mt-ongelma.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi