Mistä treenihousu merkeistä ei näy läpi
Menee jo hermot, kun kaikista treenihousu merkeistä näkyy perse läpi ja vielä läpi alkkarit, niin että kaikki näkee mitkä alkkarit jalassa, oli sitten hipsterit tai stringit :( Mitkä olisi hyvät merkit ja mallit,mistä ei näy perse läpi?!! Onko muilla sama ongelma??!!
Kommentit (25)
Mulla vain betterbodiesin ja gazozin treenivaatteita eikä niistä kyllä näy läpi,vanhimmat treenivaatteet 10v vanhat mut yhä kuosissaan edes värit ei oo haalistunut joten suosittelen
Ohis, mutta onko parempi kertoa lenkkeilijälle alushousujen näkyvän täysin läpi vai onko epäkohteliasta puuttua?Muutama viikko sitten eräällä naisella loisti räikeät pikkarit kilometrien päähän mustien pesussa ja käytössä pepusta läpinäkyväksi kuluneiden trikoiden läpi. En kehdannut sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta onko parempi kertoa lenkkeilijälle alushousujen näkyvän täysin läpi vai onko epäkohteliasta puuttua?Muutama viikko sitten eräällä naisella loisti räikeät pikkarit kilometrien päähän mustien pesussa ja käytössä pepusta läpinäkyväksi kuluneiden trikoiden läpi. En kehdannut sanoa mitään.
Oliko edes stringit jotka loisti läpi?? 😉
Sulla on liian pienet trikoot ja Stringit jos näkyy rajat läpi😉
Samaa olen miettinyt. Varminta lienee ostaa jotkut kuviolliset trikoot, niistä näkyy vähemmän läpi tai ainakaan ei erotu niin räikeästi. Niin ja tehdä ne kyykyt ja maastavedot hanuri seinään päin :D
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Varminta lienee ostaa jotkut kuviolliset trikoot, niistä näkyy vähemmän läpi tai ainakaan ei erotu niin räikeästi. Niin ja tehdä ne kyykyt ja maastavedot hanuri seinään päin :D
Kannattaa ostaa kuviolliset trikoot kun niistä ei näy läpi, mut pitää muistaa ettei laita sit liian pieniä stringejä alle, ettei ne pakkaudu liiaksi persvakoon kun se ei ole kiva näky. Olen meinaan nähnyt tämänkin :D
Jep sama ongelma. Tein yks päivä kyykkyjä salilla, kaveri sitten huomautti että mun koko perse näky housuista läpi. Oli alla vaan stringit :D Pikkasen hävetti kun koko sali näki mun perseen. En oo enää niitä housuja käyttäny XD
Bia brasil, ei näy läpi! Ja muokkaa peffan kivannäköiseksi👍. Mulla ainakin niin muodokas takamus ja selluakin löytyy, että noissa viihdyn ja kyykkään!
Käytän housuja jotka ovat ohutta puuvillaa ja istuvat väljähkösti. Hengittää hyvin eikä hiosta, eikä tosiaan näy mitään läpi. Soc-merkkiset.
Vierailija kirjoitti:
Jep sama ongelma. Tein yks päivä kyykkyjä salilla, kaveri sitten huomautti että mun koko perse näky housuista läpi. Oli alla vaan stringit :D Pikkasen hävetti kun koko sali näki mun perseen. En oo enää niitä housuja käyttäny XD
Minkä merkkiset trikoot sulla oli joista näkyi koko perse läpi ja oliko saumattomat stringit??
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan huvittava näky kun perse ja vielä stringit näky läpinäkyvien trikoiden läpi :D :D Voi vittu kun naiset on tyhmiä, kun ei osaa pukeutua salille. T: Sporttimies
Vierailija kirjoitti:
Menee jo hermot, kun kaikista treenihousu merkeistä näkyy perse läpi ja vielä läpi alkkarit, niin että kaikki näkee mitkä alkkarit jalassa, oli sitten hipsterit tai stringit :( Mitkä olisi hyvät merkit ja mallit,mistä ei näy perse läpi?!! Onko muilla sama ongelma??!!
ei oo. annan viiva vaon ja perseen näkyä,. sehän o tarkoitus myös tommosissa housuisssa.
Liian pieniä ostat, venyy liikaa. OSta sopivankokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Ostatko itse muka oikenkokoisia trikoita ja alushousuja???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostatko itse muka oikenkokoisia trikoita ja alushousuja???
Käytätkö oikeankokoisia alushousuja ja trikoita??
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannattanu vaikka kotona kattoo peilistä et näkyykö perse läpi, ennen kuin lähtee salille? :D
Raivolan rysäpöksyistä ei varmana näy läpi. Niiden kanssa on olo kevyt ja tasanen.
Verkkareista ei näy mikään seisokkia vähäisempi läpi.
Osta löysemmät. Jos selluliitti tai alushousut näkyy läpi niin ovat liian tiukat. Ole hyvä.