palautetta naiselle
En tätä kehdannut suoraan sanoa niin laitetaan sitten tänne. Taustalla siis minulle itseään tarjonnut nainen; baarilöytö.
1. Juo ensi kerran vähemmän alkoholia. Jos et muista mitään mitä äsken sanoit tai mitä äsken sanoin, pitäisi humalasi ärsyttävyyttä kompensoida muilla vahvuuksilla pois.
2. Älä ole niin arvaamaton. Kuristus huivilla kaulastani oli melko pelottava ele, vaikket varsinaisesti satuttanutkaan.
3. Pidä itsestäsi huolta. Henkinen ja fyysinen paketti oli vähän levällään. Yleensä fyysisestä kannattaa aloittaa. Ylipainoa oli kertynyt.
4. Älä ruikuta. Minuutissa purnasit "pieniä tissejäsi" kolmasti.
5. Älä kaivele menneisyyttäni enää kriittisellä hetkellä. Jos asumuseroni on sinulle ongelma, sano se heti äläkä koko ajan palaa siihen.
6. Kaiken tämän jälkeenkin olisin saattanut antaa sinulle hyvän kyydin, mutta siihen olisin vaatinut tosi miellyttämisenhaluista toimintaa. Suihinotto olisi ollut hyvä aloitus. Ei oikein riitä, että rojahdat päälle.
Mutta ei. Ilman jäimme. Sinulle jäi paska, minulle huojentunut olo.
Lukijoiden kauhistukseksi on todettava, että minä koin ja koen olleeni ja olevani tälle naiselle liian hyvä. Parempaa huvia ei vaan ollut siihen hetkeen tarjolla.
Minä olen sitä mieltä että olen jopa valmis vähän maksamaan seksistä. Ainakin pelisäännöt lienee selvät.
Tuen työvoimaa mielummin kun antaisin yökerho bimboille mitään. Terv, 30v korkeakoulutettu ja hyvässä kunnossa oleva mies.
Muuten tyydyn kyllä omaan käteen mieluusti.
Asia eri jos joku kiva nainen tupsahtaisi.
Se lienee tässä Suomen tilanteessa mahdotonta. No eipä minua haittaa. Prinsessaharhailijoille en anna sitä pienintäkään huomiota. Tuen prostituutiotq