Vinkkejä ihastuksen sammuttamiseen kun välttely ei ole vaihtoehto
Miten ihastumisen tunteet voi tukahduttaa, ellei kohdetta pysty syystä tai toisesta välttelemään?
Kommentit (26)
Ihastuminen esimerkiksi hyvän parisuhteen aikana on tukahdutettavaksi haluttu tunne. Eikä se välttämättä ole niin positiivinen tunne muutenakan, esimerkiksi minä tunnen tämän kaipauksen toisen syliin kipuna, joka muljahtelee sisällä. Mittakaava oli eri, mutta samanlainen tunne oli kun menetin läheisen. Ikävöintiä?
Mä olen jo unohtanut. Ajakoon vaikka ojasta allikkoon! ihan sama.Vaimokun löytyy ni ei paljoo kiinnosta.
Lisää vinkkejä. Miten olla ruokkimatta ihastusta? Jos tuntuu, ettei edes ole mitään negatiivista, johon takertua ja jota piirrettä ajatella aktiivisesti?
Kai joku on joskus jossain onnistunut pääsemään yli ihastuksesta ihan silkalla tahdonvoimalla, että jos ei ajan kanssa niin aikaa roimasti ainakin lyhentäen? Välttely on helpointa ja nopeinta, mutta minkäs teet jos se ei onnistu. Kärsit. Jotkut oikeasti jopa vuosia.
Täällä tilanne, jossa vastakaikua tulee. Suurimmat kokemani ihastumisen tunteet pinnalla, nyt puolen vuoden ajan jatkunut. Ajattelen useita kertoja päivässä häntä. Välillä tämä on kuin pakkomielle.