Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä ihastuksen sammuttamiseen kun välttely ei ole vaihtoehto

Vierailija
02.11.2016 |

Miten ihastumisen tunteet voi tukahduttaa, ellei kohdetta pysty syystä tai toisesta välttelemään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ne täytyy elää läpi.

Vierailija
2/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Ne täytyy elää läpi.

Kauanko siihen menee? Miten se läpikulku tapahtuu? Ihastuminen, kärsimykset siitä ja eräänä päivänä tunne on laimeampi ja sitten vain ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kokemus, ettei mene ohi vuosienkaan päästä.

Vierailija
4/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jotain mikä vie ajatukset muualle. Kissa, koira, rakastaja, kokkikurssi, maratonjuoksu, ja jos ihastus on varattu, pyydä siltä sen vaimon kuva ja liimaa seinään, niin ei totuus unohdu! Miksi se nyt on niin vaikeaa. Ihmisen tulee hallita tunteita, ei tunteiden ihmistä.

Vierailija
5/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyy hallitsemaan tunteitaan? Tekoja ihan hyvin, mutta tunteita...? Ei vaan onnistu mulla.

Vierailija
6/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu tyyppiin oikein kunnolla, eiköhän se siitä laimene...

Vierailija
7/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa tyhmälle, mutta keksin itelleni mielikuvituspoikaystävän.... Kohdistin kaikki tunteet siihen, ja sitten tää ihastus ei enää kohta tuntunutkaan maailman ainoolta mukavalta ja komealta mieheltä.

Kokonaisuudessaan tämän ihastuksen kanssa tunnettu n. vuosi ja siitä koko ajan ollut ihastunut. Nyt kun viimeinkin kyllästyin siihen että mua sattuu aina sen kanssa jossain välissä, niin ajattelin että mun on pakko tehdä jotain. Oli ohi yllättävän nopeasti ja nyt ollaan hyvää päivää-tuttuja lähinnä.

Vierailija
8/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihastusta takana kolme vuotta, eikä loppua tunnu näkyvän. Ihastus mielessä päivittäin.

Vierailija
9/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen ajatusten kääntäminen toisiin asioihin. Heti kun tulee mieleen ajattelee muuta. Se tunne vaan on addiktoiva ja monet vaalii sitä.

Vierailija
10/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihastusta takana kolme vuotta, eikä loppua tunnu näkyvän. Ihastus mielessä päivittäin.

Tapaatko hänet kuinka usein? Onko ihastus ollut yhtä voimakas aina? Tuo aika tuntuu niin pitkältä että hulluksi luulisi tulevan :0

Vierailija
11/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottele itsellesi, ettet välitä henkilöstä. Ja etsi uusi, parempi ihastus :) Baarissa vaikka menet juttelemaan jollekin kivalle tyypille! Jos olet ujo, tsemppaa itseäsi ja anna kehuja itsellesi teon jälkeen.

Vierailija
12/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö papuja, hernekeittoa ja kaalia. Pidättele kaasua suolessasi ja juuri hänen kohdallaan päästä koko komeus irti.

Vierailija
13/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen ajatusten kääntäminen toisiin asioihin. Heti kun tulee mieleen ajattelee muuta. Se tunne vaan on addiktoiva ja monet vaalii sitä.

Tein tätä itse kunnes ihastus alkoi laantua. Tuntuu kuin luopuisin jostain, kuten addiktiossa.

Vierailija
14/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi muita ihastuksia. Kaukorakkaudetkin käyvät.

Vierailija
15/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itsellesi muita ihastuksia. Kaukorakkaudetkin käyvät.

Jos tästä ihastuksesta pääsen tunteen tasolla eroon. En todellakaan ihastu enää koskaan jos sen voi mitenkään välttää.

Vierailija
16/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako ihastus siis vastakaikua? Minun kiihkeistä kiihkein ihastukseni meni ohi muutamassa kuukaudessa, kun ihastus muuttui nihkeäksi ja etäiseksi sekä lakkasi juttelemasta ja tervehtimästä. Se oli kuin saavillinen kylmää vettä niskaan. Istumme töissä lähekkäin, mutta kyseinen mies ei herätä minussa enää mitään tunteita. Jos ihastuksesi vaikuttaa kiinnostuneelta, unohtaminen on paljon vaikeampaa. Onko jompikumpi teistä varattu, vai miksi haluat ihastumisen tunteesta eroon?

Vierailija
17/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako ihastus siis vastakaikua? Minun kiihkeistä kiihkein ihastukseni meni ohi muutamassa kuukaudessa, kun ihastus muuttui nihkeäksi ja etäiseksi sekä lakkasi juttelemasta ja tervehtimästä. Se oli kuin saavillinen kylmää vettä niskaan. Istumme töissä lähekkäin, mutta kyseinen mies ei herätä minussa enää mitään tunteita. Jos ihastuksesi vaikuttaa kiinnostuneelta, unohtaminen on paljon vaikeampaa.

Sinäkö siellä, tulevaisuuden minä?

Vierailija
18/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyy hallitsemaan tunteitaan? Tekoja ihan hyvin, mutta tunteita...? Ei vaan onnistu mulla.

Hanki muuta ajateltavaa, erityisesti kaikkea sellaista tekemistä, jossa sinun on välttämättä pakko puhua muiden ihmisten kanssa. Ihastukseen takertuminen pysyy yllä hiljaisuudessa, jossa ajatukset saavat tilaa keskittyä tähän ihastuksen kohteeseen. "Oot aamun aatos ensimmäinen, illan myös viimeinen." Mitä on enemmän on pakko puhua muiden ihmisten kanssa, sitä vähemmän nupillasi on tilaa karata miettimään ihastustasi.

Vierailija
19/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut eräs komea ravintoloitsija mielessä vuosia, vuosia, eikä mene ohi. Kävin hänen paikassaan aikoinaan, ja pahinta oli, että tunne taisi olla mol.puol....ne katseet, uuuh. Osasin kuitenkin ihan varmasipeittää tunteeni, eli en ole mikään tyrkky tosiaankaan.

Hän pysähtyi ohimennen jutustelemaan, toi "talo tarjoaa"-drinksuja, ja tunne oli todella valtava, niin sähköinen, ettei pysty selittämään. Jos joku mies tuli "liian lähelle", poke hoiteli heti tilanteen, ja huomasin, että olin jotenkin "katso, että hänellä on kaikki ok"-nainen, eli henkilökunta toimi jotenkin erilaisen suojelevasti. Lisäksi HÄN alkoi jututtaa mun miesystävää silleen kaverillisesti, ja oli oudon kiinnostunut kaikesta.

Naimisissa ja kolme lasta, jee, siinäpä saalis. Seksikäs ja ihana, paskaa sisältä. Varmaan oli vain jotain pikkupanoa vailla, mutta kovasti teki töitä sen eteen, eikä kuitenkaan ikinä vihjaillut tai kysynyt mitään.

Ei auttanut mitkään temput, muutin pois, enkä koskaan enää katsonut taakseni. Hänestä ja ravintolasta oli kerran juttua lehdessä ja vieläkin värähti niin, että kipeää teki.

Vierailija
20/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihastuksen tunne täytyisi tukahduttaa? Ihastuneena näkee maailman kauneuden, elämä tuntuu kevyemmältä, alkaa huolehtia itsestään. Pelkkää positiivista energiaa. Harva ihastus johtaa mihinkään pysyvään suhteeseen, muttei sen takia tarvitse hyvää tunnetta tuhota. Laantuu jos on laantuakseen ja jos ei on ihastuksen kohteessa puolia, joita kannattaa kehittää itsessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi