Matalastikoulutetut naiset tänne!
Vaihtoehtoisesti te jotka olette saaneet korkeamman koulutuksen mutta olette päätyneet elämään miehenne rahoilla.
Myönnättekö olevanne lojaalempia miehille kuin omalle sukupuolellenne? Olen huomannut että miesten mielistelijät ja miehiltä alituista hyväksyntää hakevat ovat juuri näitä matalasti koulutettuja joilla ei ole mahdollisuutta tuntea menestystä ilman parinvalinnan suomaa egonnostatusta. Matalasti koulutetut usein haluavat hakea hyväksyntää miehiltä taipumalla heidän seksuaalisiin vaatimuksiinsa. Esimerkiksi ollaan valmiita olemaan siveitä koska se on miehen toive, ei oma tahto. Ollaan seksikkäitä mutta puhtaita jotta saataisiin mieheltä huomiota. Annetaan miehen naida kaikkea ja haukutaan muita naisia nostamalla oma siveys yläpuolelle.
Matalasti koulutetut muistuttavat hyvin paljon uskonnollisia naisia, ei liene sattumaa että moni patriarkaaliseen uskontoon kääntynyt on juurikin duunaritaustasta.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen kaikki matalasti koulutetut mammat on jo täällä
Lisäsin perään että myös ne jotka elävät miehen tuloilla. :)
Ööö, tuota noin. Olen matalasti koulutettu, mutta elätän mieheni, miten se nyt sitten sopii tähän ajatukseesi...? Matala koulutushan ei automaattisesti tarkoita pienituloista.
Kyllä se minusta menee toisin päin.
T. Liittojyrä, kaikesta valittava, naisten ja äitien oikeuksien puolustaja, ja miehelleen " lojaali" sekä olen ollut lojaali työnantajallekin mutta nyt se vaihtelee äidit ja perheelliset korkeakouluopiskelijoihin (jotka ei tee lapsia)
En ole koskaan ollut parisuhteessa, joten paha mennä sanomaan. Olen tyytyväinen elämääni ilmankin.
Suunnilleen kaikki matalasti koulutetut mammat on jo täällä