Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain potkut jo 2. kerran elämässäni.

Vierailija
02.11.2016 |

Olen nuori ja työkokemusta on kertynyt. Aamulla pomo ilmoitti toimistolla ettei tarvi enää tulla töihin... Tällä kertaa syy oli minussa, en pärjännyt. Harmittaa kun työkavereina on minua huonompia, mutta he saavat jatkaa. Mutta tällaista se kovassa maailmassa on.
Aikaisemmin sain potkut koska mokasin työpaikalla. En pahasti enkä kenenkään taloutta kaatavasti, mutta se riitti. Silloin työnantaja oli ääliö ja toivoin potkuja, nyt en.

Itsetunto on kovilla. Miten alle 25 selviää 2 fuduista? Itkettää ja vituttaa. En kehtaa tunnustaa edes puolisolle. Valehtelen varmaan että irtisanoudun itse. En ole koskaan ollut hyvä puhumaan asioistani.

Onneksi mulla on toinen työpaikka tiedossa jo. En jää tyhjän päälle pitkäksi aikaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu, tsemppiä.

En tosin ymmärtänyt kun kerroit ettet pärjännyt mutta muut sinne jäävät ovat sinua "huonompia"?

Vierailija
2/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne työt siis olleet sinulle liian vaativia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku Saara Aalto. Ja Jeesus tietty. Kyllä se siitä.

4/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just toisippäin, oon ottanut loparit kolmesta paikasta, aika vittumaisa duuneja. Koit pärjät

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
5/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä jotka on sinua jopa vuosia vanhempia ja joilla ei ole ensimmäistäkään kunnin työpaikkaa edes tiedossa.

Vierailija
6/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

En tosin ymmärtänyt kun kerroit ettet pärjännyt mutta muut sinne jäävät ovat sinua "huonompia"?

Siis paikan sisällä taso vaihtelee ja olin siitä huonoimmasta päästä, mutten huonoin enkä 2. huonoin. Sanoin sen pomolle mutta hän vain ohitti asian. Koska niillä minua huonommilla on paremmat verkostot työkavereidensa kanssa. Ikävä juttu mutta niin se vain menee...

Vierailija
7/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti niitä jotka on sinua jopa vuosia vanhempia ja joilla ei ole ensimmäistäkään kunnin työpaikkaa edes tiedossa.

No ei paljoa lohduta, koska minä olen tehnyt töitä sen eteen että saan nuo työpaikat ja oikeasti kaikkeni antanut että pärjäisin.

Ap

Vierailija
8/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä todella paska että tulee kenkää ihan epäpätevyydestä.

Jännästi minut on vuokrafirmoistakin aina rekrytty asiakasyritykseen vakituiseksi..

Vierailija
9/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa on, jos on saanut jo kahdet potkut noin nuorena.

Vierailija
10/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Siis paikan sisällä taso vaihtelee ja olin siitä huonoimmasta päästä, mutten huonoin enkä 2. huonoin. Sanoin sen pomolle mutta hän vain ohitti asian. Koska niillä minua huonommilla on paremmat verkostot työkavereidensa kanssa. Ikävä juttu mutta niin se vain menee...

Sellaista sattuu, elo on kovaa. Minkä alan paikkoja nämä olivat?

Vierailija
11/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi minut on vuokrafirmoistakin aina rekrytty asiakasyritykseen vakituiseksi..

No kiitos. Olipa lohduttavaa. Oikein mieli nousee tästä. Täällä käy sitten kivoja tyyppejä.

Ap.

Vierailija
12/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

No jos ne muut oli muuten vaan mukavampia ihmisiä ja pomo näki heissä kehityskelpoisuuden, ts. eeivät väheksy omaa huonouttaan ja sano, että no mutku toi on huonompi kuin mä...

Kiva että sulla on uusi työ tiedossa. Ja että se pysyy, niin itsetutkiskelua kehiin. Jokainen mokaa joskus, mutta pointti on siinä, miten suhtautuu, oppiiko asiasta, nöyrtyykö, korjaako virheensä. Ja se ei tuolla sun asenteella onnistu.

Mulla just loppui määräaikainen työ, tuotannolliset ja taloudelliset syyt sulki meidän osaston. Olin lähiesimiesasemassa. Mulla oli yksi alainen, joka teki lähes kaiken ihan päin p*ttä, mutta joka ei oppinut millään, ja aina kaikki oli muiden vika. Annoin yhden varoituksen kun olin jokusen kerran hänen kanssaan yrittänyt rakentavasti keskustella, tuloksetta. Niin sekin oli muiden syy, kun muut puhui hänestä p*aa, kuulemma. No, jos työt olisi jatkuneet uudella sopimuksella, niin hänen työsuhdetta ei olisi jatkettu. Säästyinpä siltä meteliltä ja puolustelulta, mikä siinä olisi tullut.

Vierailija
13/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiitos. Olipa lohduttavaa. Oikein mieli nousee tästä. Täällä käy sitten kivoja tyyppejä.

Ap.

No ei ole meidän velvollisuus tsempata sua.

Vierailija
14/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Ja vielä lisäys, jos joku olisi mulle esimiehenä tullut sanomaan, että en mä ole huonoin vaan toiseksi huonoin ja "Matti" on huonoin, niin... Jepjep. Ei kuulostaisi esimiehen korvaan hyvältä.

Vierailija
15/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

No jos ne muut oli muuten vaan mukavampia ihmisiä ja pomo näki heissä kehityskelpoisuuden, ts. eeivät väheksy omaa huonouttaan ja sano, että no mutku toi on huonompi kuin mä...

Kiva että sulla on uusi työ tiedossa. Ja että se pysyy, niin itsetutkiskelua kehiin. Jokainen mokaa joskus, mutta pointti on siinä, miten suhtautuu, oppiiko asiasta, nöyrtyykö, korjaako virheensä. Ja se ei tuolla sun asenteella onnistu.

Mulla just loppui määräaikainen työ, tuotannolliset ja taloudelliset syyt sulki meidän osaston. Olin lähiesimiesasemassa. Mulla oli yksi alainen, joka teki lähes kaiken ihan päin p*ttä, mutta joka ei oppinut millään, ja aina kaikki oli muiden vika. Annoin yhden varoituksen kun olin jokusen kerran hänen kanssaan yrittänyt rakentavasti keskustella, tuloksetta. Niin sekin oli muiden syy, kun muut puhui hänestä p*aa, kuulemma. No, jos työt olisi jatkuneet uudella sopimuksella, niin hänen työsuhdetta ei olisi jatkettu. Säästyinpä siltä meteliltä ja puolustelulta, mikä siinä olisi tullut.

Kuulostaa siltä että hän koki itsensä jotenkin kiusatuksi ja ilmapiirin huonoksi. Voisikohan siinäkin olla perää?

Vierailija
16/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt mä olen ylimielinen joka ei opi omista virheistään ja sai siksi potkut? Unohdin mikä meno täällä palstalla on. Laitan nyt tämän sivuston kiinni ja menen keskittymään omaan erinomaisuuteeni.

Ap.

Vierailija
17/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Sääli on sairautta, kehitys lähtee siitä että tunnistaa jotain olevan vialla ja tekee aktiivisesti töitä parantaakseen itseään surkuttelun sijaan.

Voit valita vellotko itsesäälissä ja käperrtykö kuoreesi kun joku kusipää netissä linjaa näkemyksiään.

Suosittelen hyödyntämään tämän tilanteen ja näyttämään seuraavalla kerralla mistä se kana pissii.

T: lainaamasi kirjoittaja

Vierailija
18/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt mä olen ylimielinen joka ei opi omista virheistään ja sai siksi potkut? Unohdin mikä meno täällä palstalla on. Laitan nyt tämän sivuston kiinni ja menen keskittymään omaan erinomaisuuteeni.

Ap.

Heippa ja kivaa viikonjatkoa!

Vierailija
19/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on paha. Kyllä se siittä. Laita vaikka kaljaa porisemaan..

tuurijuoppo

Vierailija
20/26 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Sääli on sairautta, kehitys lähtee siitä että tunnistaa jotain olevan vialla ja tekee aktiivisesti töitä parantaakseen itseään surkuttelun sijaan.

T: lainaamasi kirjoittaja

Väärässä olet. Olen minäkin saanut potkut paikassa, jossa oli mooonia paljon laiskempia.

tuurijuoppo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi