Älä vastaa korrektisti "näin pitää sanoa" vaan mieti miltä silloin tuntui: kireät ja paljastavat vaatteet esim salilla miesten keskellä
Silloin kun vielä olit nuori ja hyvännäköinen millaista tyydystystä sait kun olit kireissä ja pienissä vaatteissa hyvännäköisten miesten keskellä. Se huomio ja ne katseet, koitko sen myös seksuaalisesti stimuloivana?
Kommentit (24)
Mä saan potkua treeniin, jos samalla pääsee pelaamaan silmäpeliä salikissan kanssa. Ei ole vaikuttanut häiritsevän neitojakaan katseista päätellen.
Tykkään pitää treenatessa ihonmyötäisiä trikoita, koska ne yksinkertaisesti ovat kaikkein mukavimmat ja kevyimmät päällä. Ei tulisi mieleenkään pukeutua mihinkään raskaisiin verkkareihin. Ja jos joskus huomaan jonkun tuijottavan, niin se on kyllä pelkästään ahdistavaa. Tekisi mieli kipittää saman tien pois paikalta.
Mä en ymmärrä, miksi joillakin miehillä on sitkeä päähänpinttymä siitä että naiset nauttivat tuijotuksista ja jopa huutelusta/kourimisesta. Tästä mielikuvasta halutaan itsepäisesti pitää kiinni, jopa niin itsepäisesti että aletaan väittää naisten kertomuksia poliittiseksi korrektiudeksi.
Miksi ihmeessä naiset olisivat anonyymilla palstalla poliittisesti korrekteja? Jos naiset haluaisivat tuijottelua, eikö heidän kannattaisi täällä paljastaa että "joo, me tykätään siitä, poliittisen korrektiuden takia vaan livenä sanotaan muuta. Tuijottakaa vaan!" Kun näin ei kuitenkaan tapahdu, voisiko mitenkään kyse olla siitä että naiset eivät yleensä pidä tuijotuksesta ja vastaavat niin kun kysytään.
Itse vihasin tuijotusta nuorena. Vaikka olin nätti, en pitänyt itseäni nättinä ja katseet tuntuivat arvostelevilta. Kiinnostusta kun voisi osoittaa vaikka hymyllä tms. Eniten vihasin sitä salilla, missä en tosiaan tuntenut tai tunne itseäni nätiksi. En edes halua tuntea enkä ole sitä varten salille tullut! Olen tullut sinne olemaan hikinen ja punainen. Vaihdoin naistensaliin heti kun Ladyline tuli kotikulmille.
Up