Söin hetki sitten vahingossa linnun ulostetta.
Keski-Suomessa sataa vihdoinkin lunta! Rakastan lunta. Menin tuohon ulos fiilistelemään lumisadetta ja päätin tapani mukaan maistaa lunta hieman. Kahmaisin rappusten kaiteelta kunnon möykyn lunta ja puraisin palan. Kävelin sisälle tyytyväisenä lunta nautiskellen. Eteiseen saapuessani ja valossa lunta tarkasteltuani huomasin lumessa linnun paskaa ja juuri samalla hetkellä tunsin kuinka suussani oli pala jotain kovaa. Juoksin (jostain kumman syystä) takaisin ulos ja syljeskelin tuohon rappusille. Sitten juoksin takaisin sisälle ja menin lavuaarille räkimään RUSKEAA SYLKEÄ. Kyllä, sitä meni suuhuni aivan varmasti. Pesin hampaat kolme kertaa ja purskuttelin muutaman minuutin. Nyt olen aloittelemassa hautajaisteni järjestelyä sillä olen aika varma, että kuolen seuraavan vuorokauden aikana johonkin tappavaan tautiin.
Jos tiedät mitä linnunpaskan syömisestä voi seurata,niin voisitko kertoa minulle mahdollisista taudeista tai oireista joita saatan saada.
Kommentit (7)
Tuskin kuolet, mutta salmonella voi tulla. Paras mennä lääkäriin.
lll kirjoitti:
Ensiksi rauhoitut. Heti aamusta soitat terveyskeskukseen tai sitten johonkin "aluesairaala-neuvontaan". Et kuole, mutta ehkä tarvitset jonkun antibioottikuurin (tuskin kuitenkaan saat, jos mitään oireita ei tule).
Kiitoksia paljon vastauksestasi. Hävettää kyllä ihan kamalasti, rueta nyt selittämään miten se linnunpaska sinne suuhun on joutunut.. Oireista en tiedä onko todellisia (vai johtuuko kovasta pelosta saada joku tauti) mutta maha on kipeä, oksettaa, niveliä särkee, kutinoita on..
Kai se on soitettava sinne ja kerrottava totuus, söin lunta ja sen mukana vahingossa linnunpaskaa. Saa hävetä silmät päästään jos pääsen omalle lääkärilleni jolla olen joutunut nyt parin kuukauden sisään ramppaamaan syystä jos toisesta.
Tän talon katolla asuu puluja, just tuossa mun rappujen kohdalla. Söinköhän pulun kakkaa? Mietityttää vaan, että mikäköhän lintu paskoo ruskeeta.
derspinner kirjoitti:
lll kirjoitti:
Ensiksi rauhoitut. Heti aamusta soitat terveyskeskukseen tai sitten johonkin "aluesairaala-neuvontaan". Et kuole, mutta ehkä tarvitset jonkun antibioottikuurin (tuskin kuitenkaan saat, jos mitään oireita ei tule).
Kiitoksia paljon vastauksestasi. Hävettää kyllä ihan kamalasti, rueta nyt selittämään miten se linnunpaska sinne suuhun on joutunut.. Oireista en tiedä onko todellisia (vai johtuuko kovasta pelosta saada joku tauti) mutta maha on kipeä, oksettaa, niveliä särkee, kutinoita on..
Kai se on soitettava sinne ja kerrottava totuus, söin lunta ja sen mukana vahingossa linnunpaskaa. Saa hävetä silmät päästään jos pääsen omalle lääkärilleni jolla olen joutunut nyt parin kuukauden sisään ramppaamaan syystä jos toisesta.
Ei sun tota kannata eikä tarvitse alkaa häpeämään! Oikeasti!
Odota 2kk, ja mee syomään lunta, saatat yllättyä.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Elossa ollaan :D Maha on vieläkin kipeä, nenä vuotaa ja ihme särkyjä on ollu. Välillä tuntuu siltä et laatta rupeis lentämään mut äkkiä se menee ohi. Lääkäriin en kehtaa mennä ihan vielä. Jos tulee kuumetta tai jotain muita pelottavia oireita niin sitten voin harkita.