Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain taas turpaani - lapselta

Vierailija
01.11.2016 |

Pakko saada purkautua jonnekin, ahdistaa ja tekisi mieli karata kotioloista. Pojallani (10v) on todettu ADHD juuri ennen ensimmäinen luokan alkua. Lääkitystä on vaihdeltu ja kaikenmaailman terapiat, kane ja jopa osastojaksokin psykalla käyty läpi. Viimeisen viikon aikana olen saanut pojalta neljästi "turpaani", viimeksi nyt illalla. Suuttuu ihan mitättömistä asioista, ei voi mistään tietää milloin taas tavarat lentää tai nyrkki heiluu. Jatkuvasti olen mustelmilla, nytkin näkyy silmäkulma mustuvan lyönnistä. En jaksa enää olla lapselleni elävä nyrkkeilysäkki. Holding otetta joudun myös käyttämään mutta nyt alkaa pojalta löytyä jo voimaa sen verran että en tiedä miten kauan enää pärjään, itse olen melko pienikokoinen. Holdingissakin poika puree, yrittää lyödä ja potkia, sylkee, huutaa, kiroilee ja haukkuu minut kaikilla tietämillään sanoilla...Olen ihan loppu näiden raivareiden kanssa. Kanesta ym terapeuteilta en ole apua saanu näihin, todetaan vain että olen se turvallinen henkilö johon pojan on helppo paha mielensä purkaa. No, vaikka olisin niin rajansa kaikella..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys lastenpsykiatrialle

Vierailija
2/2 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, uudestaan apua lastenpsykalta ja myös lastensuojelulta. Nyt kannattaa toimia, ennenkuin poikasi on 15v ja jatkaa samaan malliin. Jos ei pärjää kotona niin sijoitus viikoksi tukevaan laitokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän