Naiset, mitä mieltä olette miehistä jotka rakastavat "Yo mama so fat"-vitsejä, eli tykkäävät vitsailla naisten painosta?
Olisiko se plussaa vai miinusta jos kävisi ilmi että treffkumppanisi kertoo tällaisia vitsejä tuttavilleen jatkuvasti? Osoittaahan se että miehellä on ainakin huumorintajua, ja naisethan tykkäävät hauskoista miehistä, eikö?
T. Mies
Kommentit (10)
muistutetaan että on niitä muitakin kuin "yo mama so fat, that"-vitsejä.
jotkut erikoistuu "yo mama so ugly, that..."-vitseihin
No kyllä se kertoo ihan miehestä itsestään, pilailla "toisten kustannuksella". No mutta, mikäs mä itse olen arvostelemaan toisten huumorintajua. Omani on kuin 5-vuotiaan.
Miinusta, koska en tykkää ulkomaalaisista.
Naiset tykkäävät hauskoista miehistä, mutta mies on hauska vain, jos on älykäs. Ääliömäiset vitsit lähinnä rasittavat, kun on pakko kohteliaisuudesta teeskennellä nauravansa.
Tapailin joskus kolmikymppisenä herra neljäseiskaa joka asui Ranskanmaalla. Oli pari hellää hetkeä ja sitten tuli viestiä että lisää hellyyttä tiedossa heti kun pudotat kilojasi. Noh, minä sitten vastasin että sir, minähän voin koska vain aloittaa nälkäkuurin ja pudottaa painoa vaan onnistuuko herralta pudottaa muutamakin vuosi niin josko sitten keskustellaan uudemman kerran?
Saa nauraa ;)
No ihan vitun dorkaa ja kertoo eniten siitä miehestä.
Ja onko tollasia olemassakaan kuin hra 47. Miehinen narsismi huipussaan.
Eiks noi Yo mama so fat -jutut oo mustien matalasti koulutettujen juttu?
Onks noille joku kehittänyt ihn suomeksi versioita?
Voihan se kai olla ironistakin
Kaikilla on hyvä olla oma juttunsa.