Mistä tietää että puolisolla on toinen?
On alkanut aktiiviseksi messengerin puolella facebookissa (kuulen kun puhelin pitää äänen uuden viestin merkiksi) ja kantaa nykyään puhelinta aina mukanaan joka paikkaan. Toisaalta haluaa myös seksiä samalla tavalla kuin ennenkin (eli joka päivä vähintään kerran käydään sängyssä, eikä ole tullut uusia menoja tai työpäivän pidentymisiä.
Kommentit (15)
Mulla soisi hälytyskellot jo tuosta. Suorastaan klassinen vihje. :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla soisi hälytyskellot jo tuosta. Suorastaan klassinen vihje. :(
No kun tuo juuri ärsyttää kun on alkanut pitää puhelinta mukanaan. Whatsappia hän käyttää melko harvoin (eli sen tilanne on pysynyt samana) ja fb:ssä lukee tiedoissa että seurustellaan, mutta tuskin se kaikkia silti estää ottamasta yhteyttä.
Ao
Meillä molemmat pettänyt aikoinaan,seksielämä oli päivittäistä,puhelimia pidettiin lähellä molemmat,mä olin tosi hyväntuulinen ja miellytin miestäni kaikin keinoin,mies taas ihan hirveä,syytti mua aivan kaikesta,haastoi riitaa joka asiasta,miehen oli todella vaikea antaa itselleen anteeksi vaikka en kertaakaan syyllistänyt häntä,mäkin tunsin syyllisyyttä pitkään mutta selvittiin niistäkin tunteista ajan kanssa,avoimuus on aina ollut molemminpuolista,rehellisesti tunnustettiin molemmat toisillemme pettämiset
No minä tiesin siitä kun sitä ei enää kotona paljon näkynyt. Ensin hävisi mies ja sitten alkoivat hävitä vaatteet, sampoot ja hammasharja jne.
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä vaistoaa.
Tämä on aina niin "kiva" kuulla. Olenko minä jotenkin vaistoton, vai vain huono vaimo, kun pettäminen tuli aivan puun takaa ja iski kuin märkä rätti kasvoille?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä vaistoaa.
Tämä on aina niin "kiva" kuulla. Olenko minä jotenkin vaistoton, vai vain huono vaimo, kun pettäminen tuli aivan puun takaa ja iski kuin märkä rätti kasvoille?
Tai "vaiston" vuoksi olla turhaa syytettynä? Ensimmäinen viesti on täysin turha.
Mieheni alkoi kiinnostumaan ulkonäöstään yhtäkkiä. Osteli uusia vaatteita. Lähti iltaisin kavereilleen tekemään remonttia yms. Oli jotenkin etäinen, omissa oloissaan. Silloin tiesin,että jotain on meneillään. Kysyin suoraan ja hän myönsi. Sanoi että olisi kertonut asiasta, mutta ei tiennyt miten. Oli helpottunut, kun tajusin asian itse.
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä vaistoaa.
Kyllä juu ei todellakaan vaistoa. Joskus se tuurilla tietty osuukin oikeaan, mutta on kyllä viimeisen päälle perseestä olla uskollisena parisuhteessa "vaistoajan" kanssa, kun jatkuvasti epäillään syyttä.
Eniten pelkään että kuvittelen omiani ja omalla käytökselläni (olen alkanut kyselemään kuka pisti viestiä yms) pahennan tilannetta ja ehkä jopa aiheutan syyn pettääkin koska en luota häneen.
Tekisi mieli tutkia hänen puhelintaan, ainakin messengeriä. Pystyykö keskusteluja poistamaan sieltä?
Vierailija kirjoitti:
Eniten pelkään että kuvittelen omiani ja omalla käytökselläni (olen alkanut kyselemään kuka pisti viestiä yms) pahennan tilannetta ja ehkä jopa aiheutan syyn pettääkin koska en luota häneen.
Tekisi mieli tutkia hänen puhelintaan, ainakin messengeriä. Pystyykö keskusteluja poistamaan sieltä?
Lopeta häirintä, kerro suoraan miltä tuntuu ja kysy pettääkö, ja uskot mitä hän sanoo. Ja älä missään nimessä koske puhelimeen.
Kyllä saattaa olla toinen nainen vaikka seksiä kanssasi harrastaakin. Exäni halusi seksiä ihan niinkuin ennenkin, vaikka selkäni takana oli tapaillut toista jonkun aikaa. Piilotteli puhelintaan muka vaivihkaa jne. mutta minä tajusin asian aika pian, ja yhtenä yönä kurkkasin hänen puhelintaan kun viestiä tuli keskellä yötä. Se oli ero samantien, mutta olimme juuri ostaneet oman asunnon, niin asuin siinä yksin suurimman osan ajasta kunnes saatiin myytyä. Mies oleili uuden muijansa luona, mutta silti kotona käydessään vonkui seksiä....no en antanut! Tämä uusi nainen sitten jättikin sen exäni sitten, koska petti häntäkin. Ne on noita. Onneksi olin fiksumpi osapuoli. Kannattaa kysyä suoraan jos ahdistaa. Jos mies siitä muka suuttuu, niin sitten on jotain häikkää.
Vaikea uskoa, että pettäisi, jos seksin määrä on teillä noin runsas. Vai onko miehelläsi jotenkin erityisen voimakas libido?