Miksi ihmiset eivät osaa ottaa kritiikkiä vastaan ulkoisesta olemuksestaan?
Kommentit (6)
Mikä oikeus sulla on antaa kritiikkiä kenenkään ulkonäöstä. Mikä maailman ylituomari luulet olevasi. Minusta jokainen saa näyttää miltä haluaa, kunhan ulkoasu on laillinen, esim. ei olla alasti.
Kuten 2 sen sanoi! Miksi kenenkään pitää päästä toisen ulkonäköä yleensä ollenkaan arvostelemaan ja tuomaroimaan?
Kritiikkiä otetaan mielellään vastaan, kun sellaista pyydetään! Mä ainakin haluan kuulla totuuden vaatteesta jota olen ostamassa, eli kävisikö mulle tämä malli tai väri? Samoin puolueeton lausunto hiusten leikkuusta, sopisko mulle lyhyet? Jne. Mutta tuo ivallinen "Oletko vähän saanut painoa päälle, vai turvotustako lie"? Ja "Kun sä olet niin kaunis kasvoiltasi". Voi että kun se tekee nannaa omalle heikolle itsetunnolle, kun saa jollekin kertoa, että kun sä olisit niiiiin kaunis, kun laihduttaisit, and so on. Mä olen tällaiset kusipäät lempannut heti. Haukkukoot muita, mä tiedän miltä näytän ja puntarikin on, joten ei tarvitse selvitellä painoja eikä pituuksia.
Ottaisin mielelläni palautetta vastaan, vaan en ole saanut. Ja nimenomaan rakentavaa palautetta. Mielivaltainen haukkuminen ei ole palautetta
Minä saan sitä, mutta minä en sitä koskaan anna. Ihan kuin kaikelle ulkonäössään jotain mahtaisi. Junttia touhua mielestäni.