Miten on mahdollista, että kaunis, mukava ja vakityössä oleva nainen on sinkku 30-vuotiaana?
Ihmettelen! Olen juuri eronnut ja tavannut naisen, joka on kaikkea tuota mitä otsikossa mainittu ja lisäksi myös lapseton, eikä ole koskaan ollut avioliitossa. Lisäksi on myös erittäin hauska tyyppi! Miten on mahdollista, että tuollaiset juoksee vapaana 30-vuotiaana?
Kommentit (19)
Eiköhän samat vastaukset päde tähänkin, kuin miestä koskevassa vastaavassa aloituksessa...
Minä olin tuollainen ja juoksen yhä vapaana nyt viisikymppisenäkin. En vain ole parisuhdeihmisiä. Moni on ihmetellyt.
Jos se ei vaikka halua miestä riesakseen..
Jos se ei ole vaikka löytänyt ketään jonka kanssa on halunnut vakiintua. Parempi sulle :) jos hän siis sinun kanssasi tahtoisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen! Olen juuri eronnut ja tavannut naisen, joka on kaikkea tuota mitä otsikossa mainittu ja lisäksi myös lapseton, eikä ole koskaan ollut avioliitossa. Lisäksi on myös erittäin hauska tyyppi! Miten on mahdollista, että tuollaiset juoksee vapaana 30-vuotiaana?
Mistäpäin tuollaisia löytyy?
Finderella kirjoitti:
Eiköhän samat vastaukset päde tähänkin, kuin miestä koskevassa vastaavassa aloituksessa...
Ei, koska nättiä ja mukavaa 30v naista lähestytään, miestä ei, ellei ole ihan pyramidin huipulla oleva mies.
Sillä on tatuointeja tai silikonit, jolloin yksikään mies ei halua moista lunttua.
Av:lta opittua.
Tuskin sitä kiinnostaa parisuhteet, varsinkaan kaltaistesi eronneiden ja pilattujen miesten kanssa.
Jotkut tykkää olla sinkkuja ei kaikki halua parisuhdetta :D
Hhohoijaa. Voisiko olla joko niin, että hän ei ole löytänyt "Sitä" yhtä oikeaa? Vaan on esimerkiksi löytänyt kolme, eikä osaa valita. - Tai sitten ei oikeasti ole tavannut ja kohdannut ainoatakaan itselleen oikeaa. - Halukkaita varmaan saattaisi olla, mutta vaikeaa se on meidän tavallisempienkin löytää itsellemme kumppania vaikka itsemme tasoisia on useampikin "tarjolla" vaan kuinka monta on "saman tasoista" on tälle yhdelle erinomaiselle? - Vai pitäsikö hänen tyytyä vähempään? - Vai saako hän myös tavoitella vielä jotain parempaa, kuin mitä itse on; koska kyllähän sitä meistä "tavallisemmkistakin" moni mieluummin "valitsee" tai haaveilee ainakin itseä paremman kuin ns. huonomman. - Tai ainakin saman "tasoisesta" kumppanista.
Kaverini on juuri tällainen.
Kerron toki syyt, miksi näin:
-Haluaa olla prinsessa ->käyttäytyy kuin prinsessa, kun tutustuu paremmin
-Vaikuttaa hyvin empaattiselle, mutta ajattelee oikeasti itseään ja sivuuttaa muita, empaattinenvaikutelma kuuluu rooliin
-Keskittyy itselleen tärkeisiin asioihin
-Ei osaa sijoittua toisen asemaan
-Haluaa ottaa, ei niinkään antaa (konkreettisena esim.odottaa mieheltä koruja, itse ostaa jotain pientä tai ei mitään)
-Ei pysy sovituissa asioissa, vaan muuttaa aikataulujaan, jos ei vaan huvitakaan lähteä jonnekin, vaikka meno toiselle tärkeä
-Haluaa komean saliuroon, joka tekee vaikutuksen useimmiten rahalla
-Tiedostaessaan omat markkinansa pitää muitakin miehiä varpaillaan ja antaa muidenkin ymmärtää muuta
-Valitsee aina sellaisen miehen, johon ei kannattaisi langeta eli osittain itsensä kaltaisen
-Vaatimattomammat miehet ovat vain maksukortteja ja ilmaisia kyytejä jne.
HUOM! On kuitenkin kaverina pääpiirteittäin kiva, vaikka ystävyydessäkin nuo aiemmat piirteet hiertää ja ärsyttää. Ystävämaailmassakin pitää kauniimpia ja menestyneempiä ajoittain parempina ystävinä, vaikkei näin ole :/
Kaikki eivät pidä parisuhteen tavoittelua tärkeänä.
Niin kuinka hyvin tunnet hänet? Onko hänellä ystäviä? Haluaako seksiä? Jos vastaus on ei, niin siinä sulle vastaus. Sieltä hurmaavan pinnan alta saattaa löytyä ties mikä moniongelmainen ja estynyt sekopää, joka on täysin syrjäytynyt "normaalista" elämästä, joko omasta halustaan tai ei.
t: itsekin sellainen
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on juuri tällainen.
Kerron toki syyt, miksi näin:-Haluaa olla prinsessa ->käyttäytyy kuin prinsessa, kun tutustuu paremmin
-Vaikuttaa hyvin empaattiselle, mutta ajattelee oikeasti itseään ja sivuuttaa muita, empaattinenvaikutelma kuuluu rooliin
-Keskittyy itselleen tärkeisiin asioihin
-Ei osaa sijoittua toisen asemaan
-Haluaa ottaa, ei niinkään antaa (konkreettisena esim.odottaa mieheltä koruja, itse ostaa jotain pientä tai ei mitään)
-Ei pysy sovituissa asioissa, vaan muuttaa aikataulujaan, jos ei vaan huvitakaan lähteä jonnekin, vaikka meno toiselle tärkeä
-Haluaa komean saliuroon, joka tekee vaikutuksen useimmiten rahalla
-Tiedostaessaan omat markkinansa pitää muitakin miehiä varpaillaan ja antaa muidenkin ymmärtää muuta
-Valitsee aina sellaisen miehen, johon ei kannattaisi langeta eli osittain itsensä kaltaisen
-Vaatimattomammat miehet ovat vain maksukortteja ja ilmaisia kyytejä jne.HUOM! On kuitenkin kaverina pääpiirteittäin kiva, vaikka ystävyydessäkin nuo aiemmat piirteet hiertää ja ärsyttää. Ystävämaailmassakin pitää kauniimpia ja menestyneempiä ajoittain parempina ystävinä, vaikkei näin ole :/
Ap kysyi naisesta, joka on kaunis, mukava ja vakityössä oleva. Tuo sinun kaverisi ei sitä ole.
Ei ole löytänyt kumppania, jonka kanssa haluaisi vakiintua? Itse erosin vähän päälle kolmekymppisenä ehkä tee lapsia kuin lopuelämän kumppanin kanssa jos silloinkaan. Tarjontaa on mutta aika monella kolmekymppisellä miehellä onkin jo lapsia. Se lapsettomien, itseni ikäisten mietsn joukko ei ole suuren suuri ja siitä valikoimasta en ainakaan vielä ole löytänyt ketään.
Ai niin, olen myös hitusen nirso ja ehkä joidenkin (minun makuuni yksioikoisten miesten mielestä) hankala :)
Olen niin tyytyväinen elämääni näin, etten edes kaipaa suhdetta, seksiä joskus
Ne on liian nirsoja.