Te joiden mielestä eläimen henki on yhtä arvokas kuin ihmisen
Kommentit (33)
Vaikea sanoa, kun koiranpentuun ei ole vielä kovin suurta tunnesidettä. Vammaisuudesta saa vähän lisäpisteitä, koska on ehken avuton pelastamaan itsensä, joten syyntakeeton.
Katso mitä vastasin silloin siihen edelliseen ketjuun. Sama vastaus yhä.
Täytyy siis syödä rauhassa ja miettiä vielä hetki. Aika 50/50 on.
Pelastan sen minulle tärkeimmän, eli tuossa tilanteessa siis oman koiranpentuni.
Tuntemattoman lapsen. Jos kyseessä olisi vanhempi koira, minulle jo rakas aivan eri tavoin kuin koiranpentu on ehtinyt olla, niin asia olisi vaikeampi.
Molemmat. En ole niin avuton etteikö tuo onnistuisi siinä missä vain toisenkin.
Koiran, vihaan lapsia ja (ihmisiä) :)
Ehdotus ap:lle: keskitä näihin lukuisiin tulipalo -jankkausaloituksiin menevä energia vaikka palovaroittimien puolesta kampanjointiin! Ei tartte sitten kenenkään palaa.
Kissa.
Muista viis
Ps. Vanha, köyhä provo.
Koiran tietty!!!!ei ole mun lapsi
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus ap:lle: keskitä näihin lukuisiin tulipalo -jankkausaloituksiin menevä energia vaikka palovaroittimien puolesta kampanjointiin! Ei tartte sitten kenenkään palaa.
Ei niitä kukaan avaa. Oma koira on paljon rakkaampi keskustelunaihe.
Vierailija kirjoitti:
Kissa.
Muista viisPs. Vanha, köyhä provo.
Mikä ihmeen provo?
Tietysti haluaisin pelastaa oman, mutta kieltämättä välillä pistää miettimään että mikään muu eliö ei tuhoa maapalloa ja muita eläimiä siihen tahtiin kuin ihminen. Toisekseen - kuinka pahasta kehitysvammasta on kyse?
Jos tilanne olisi todellinen, ihminen pelastaisi varmasti sen joka olisi pelastettavissa tai jos kohteet olisivat lähekkäin niin molemmat.
Ei tarttekaan syödä. Pohdin etten minä pidäkään ihmisistä, niin mitä pohtimista tässä on. Oman koirani tottakai.
Ihmiset on kusipäitä. Koiran, vaikkei olisi edes omani.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat. En ole niin avuton etteikö tuo onnistuisi siinä missä vain toisenkin.
Toinen on kartanoni itä siivessä ja toinen länsi siivessä. Voit vain lähteä toiseen suuntaan, kun taas tulipalo poikkaisee tien keskeltä ja leviää toiseen suuntaan.
Koirani pelastaisin aina ihmistä ennen. Pidän enemmän koirista kuin ihmisistä.
Ei taaaaaaaaas....