Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin käytös ärsyttää

emmalia93
01.11.2016 |

Mua on ruvennu viime-aikoina todella paljon ärsyttämään mun yhden kaverin käyttäytyminen. Ollaan tunnettu noin vuosi ja oltu kavereita noin 9 kuukautta, mutta parin viime kuukauden aikana mua on suunnattomasti alkanut ärsyttämään tämän neidin käyttäytyminen. Hän on tosi takertuva ja ei suvaitse että mainitsen muita kavereitani ollenkaan ja jos esim olen facebookissa lisännyt joitain uusia kuvia joissa näkyy toinen ystäväni, tämä neiti saa aivan järkyttävän slaagin ja pitää mykkäkoulua!

Ennen olin aina 'lepyttelemässä' häntä, kunnes eilen sitten hän teki jotain sellaista mitä en vaan voi oikeesti ymmärtää. Muhun iski järkyttävä vatsatauti ja olin luvannut viime viikon Perjantaina et mentäisiin Maanantaina käymään kahvilla, noh en todellakaan voinut lähteä ja ilmoitin jo aamulla et en usko että pääsen kun olen niin kipeä ja hän laittoi vastaukseksi "Et sä kyllä kipeeltä eilen kuulostanut.." ja ja oli tosi epäileväinen ja lisäsi vielä ennen kuin keksin vastata mitään että "Kyl sä tuut. Tai mä tuun sinne" ja sanoin että "Mä nyt nukun vielä ja katellaan myöhemmin" ja sit oikeesti mulla oli kahta kamalampi olo myöhemmin ja ilmoitin etten pääse mistä hän hermostui ja taas alkoi se MYKKÄKOULU ja ei vastaa mihinkään viestiin ja katselin kun hän facebookissa päivitti tilaansa tyylin "Kiva se on kun kaverit ei haluukkaan nähdä. On kyl mul paskoi frendei"

Eikä se tähän ees loppunu! Asun rivarissa niin tämä typy sitten oli käynyt stalkkaamassa, kurkistelemassa ikkunoihin ja oli käynyt takapihallakin. Naapuri oli nähny. Oli varmaan käyny kyttäämässä et valehtelinko sille. Toivottavasti se näki mut ja mun kunnon koska nyt mä oon totaalisen kyrpiintynyt et tekis mieli kirjottaa joku "se kun oot sairaana ja kaveri välittää vaan omasta navastaan" tyylinen päivitys faceen. Muuten, lukuun ottamatta näitä hänen kilahduksiaan ym, tämä tyttö on tosi mukava. Pitäiskö vaan laittaa kova kovaa vastaan ja olla hänelle rehellinen ja sanoo kuinka hänen käytös ärsyttää?

Onks teillä kokemuksia? Siis jos on ollu noin takertuva friendi joka ei anna hetkenkään rauhaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän