Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-v lesbo vastaa!

LL
01.11.2016 |

Eli kolmekymppinen lesbo vastailee mihin vain kysymyksiin puolisen tuntia tylsyyttä tappaakseen. :)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ihastunut sinuun ja haluaa kanssasi ulos, kerrotko että et ole kiinnostunut miehistä?

Vierailija
2/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä löytää pk-seudulla?

Miten suhtaudut bi-naisiin jotka haluavat vain pitää hauskaa (ja ovat rehellisiä siitä)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lesbonaiset ovat minua kohtaan aina aggressiivisia, olen kiltti ja herkkä heteronainen

Vierailija
4/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lesbot ovat minulle usein ilkeitä? Moni orastava parisuhde naisen kanssa on kaatunut bi-seksuaalisuuteeni ja minua on suorastaan yritetty savustaa pois paikalta, kun osallistun LGBT-tapahtumiin ja minulla on poikaystävä. Koen usein loukkaavana sen, että seksuaalisuuttani kohdellaan jonain vaiheena enkä siis saa ymmärrystä heteroilta tai lesboilta. Miksi minuun kohdistetaan erittäin voimakasta syrjintää myös LGBT-yhteisön osalta?

N28

Vierailija
5/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ihastunut sinuun ja haluaa kanssasi ulos, kerrotko että et ole kiinnostunut miehistä?

Kerron, että olen varattu ja minulla on tyttöystävä. Sinkkuna ollessani kertoisin ainakin, etten ole kiinnostunut lähtemään treffeille, henkilöstä ja tilanteesta riippuen kertoisin, etten ylipäänsä ole miehistä kiinnostunut.

AP

Vierailija
6/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lesbot on aina niin meikittömiä ja poikamaisia? Eikö ne ymmärrä kauneuden päälle? 

Vierailija
7/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lesboilla on lattarinnat miltei aina?

Vierailija
8/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka avoimesti elät elämääsi? Näytätkö sateenkaariväeltä vai ihastuuko miehet sinuun, ja miltä se sinusta tuntuu?

Vierailija
9/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä löytää pk-seudulla?

Miten suhtaudut bi-naisiin jotka haluavat vain pitää hauskaa (ja ovat rehellisiä siitä)?

En asu pk-seudulla, mutta veikkaisin, että sielläkin Tinderistä löytää. :)

Suhtaudun ihan positiivisesti hauskanpitoa haluaviin bi-naisiin, mikäli tosiaan ilmaisevat rehellisesti haluavansa vain hetken hauskanpitoa. Minullakin on ollut elämänvaihe, jolloin hyvin mielelläni olisin vain pitänyt vähän hauskaa bi- (tai lesbo-)naisten kanssa.

AP

Vierailija
10/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lesbonaiset ovat minua kohtaan aina aggressiivisia, olen kiltti ja herkkä heteronainen

Enpä osaa sanoa, minulle tuntematon ilmiö.

AP

Vierailija
11/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot ei ole kovin näkyvä ryhmä tai iso, onko vaikea löytää kumppania? Miten lähestyt naista kun et tiedä onko hetero vai mikä, onko se pelottavaa lähestyä? Vai luuletko tunnistavasi lesbot heteroista? :D

Vierailija
12/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kumppanisi kanssa kuin yö ja päivä, tai siis mies ja nainen, vai oletteko molemmat samaa lesbotyyliä? Luullaanko teitä kavereiksi tai kämppiksiksi?

Vierailija
13/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lesbot ovat minulle usein ilkeitä? Moni orastava parisuhde naisen kanssa on kaatunut bi-seksuaalisuuteeni ja minua on suorastaan yritetty savustaa pois paikalta, kun osallistun LGBT-tapahtumiin ja minulla on poikaystävä. Koen usein loukkaavana sen, että seksuaalisuuttani kohdellaan jonain vaiheena enkä siis saa ymmärrystä heteroilta tai lesboilta. Miksi minuun kohdistetaan erittäin voimakasta syrjintää myös LGBT-yhteisön osalta?

N28

Olen itsekin ihmetellyt joidenkin homoseksuaalien vieroksuntaa bi-ihmisiä kohtaan. Minä olen seurustellutkin biseksuaalin kanssa enkä näe sitä mitenkään outona.

AP

Vierailija
14/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tulit kaapista vai olitko edes koskaan siellä? Kokeilitko ensin miehen kanssa olemista?

Vierailija
15/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LL kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Olen itsekin ihmetellyt joidenkin homoseksuaalien vieroksuntaa bi-ihmisiä kohtaan. Minä olen seurustellutkin biseksuaalin kanssa enkä näe sitä mitenkään outona.

AP

Cool. Kohtaisinpa siis enemmän sun kaltaisia :D Oma paras ystäväni on myös lesbonainen, mutte muuten aika hiljaista. Monet tuntuvat pitävän petturina. Kurja juttu.

N28

Vierailija
16/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lesbot on aina niin meikittömiä ja poikamaisia? Eikö ne ymmärrä kauneuden päälle? 

Ehkä lesbojen on helpompi irtautua yhteiskunnan naisiin kohdistamista ulkonäkövaatimuksista. Itse en ole poikamainen ja meikkaankin ainakin toisinaan.

AP

Vierailija
17/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kokemattomat naiset turn off vai on lesbopiireissä? Itse olen pian 30v bi-nainen, mutta naisten kanssa vielä kokematon. Onko tälläinen haitaksi kun yrittää tutustua muihin naisiin?

Vierailija
18/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Minkä vuoksi lesbot kuvissa (en ole live-elämässä ollut nälemässä) käyttää kekenään kuitenkin miehen kalua imitoivia tekokyrpiä kerta naisen kanssa kaikki on kuitenkin parempaa. Luulisi tulevan toimeen ilman miehisiä juttuja. 

Puuttuuko siltä toiselta naiselta kuitenkin joku tietty ominaisuus joka meillä miehillä on, eli kyrpä.

.

Vierailija
19/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lesbopiireissä katsotaan "lesboneitsyyden" menettämiseksi?

Vierailija
20/48 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lesboilla on lattarinnat miltei aina?

Mihinköhän tämä stereotypiä perustuu? :D En ole itse huomannut tällaista. Ehkä lesbot keskimäärin korostavat rintavarustustaan vähemmän kuin heteronaiset...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi